چرچسوف: برای قهرمانی به یورو ۲۰۲۰ می‌رویم

الکساندر چرچسوف، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از عزم تیمش برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ خبر داد.

چرچسوف: برای قهرمانی به یورو ۲۰۲۰ می‌رویم

به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، الکساندر چرچسوف ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما آماده رقابت در یورو 2020 هستیم. این یک تورنمنت بزرگ است که هر تیمی با هدف پیروزی و نه شکست در آن شرکت می‌کند. صعود از مرحله گروهی نخستین گام ما برای مبارزه در راه قهرمانی است. هدف تیم ملی فوتبال روسیه بر خلاف‌نظر برخی‌ها فقط صعود از مرحله گروهی نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه ادامه داد: روزنامه‌نگاران همیشه به دنبال یافتن اشتباهی در جمله‌های ما هستند. به همین خاطر یک بار دیگر تکرار می‌کنم. اگر به جام ملت‌های اروپا راه یافتید و گفتید این همه چیز است و مشکل حل شد چه معنایی دارد؟ بنابراین چرا باید آنجا برویم؟ به نظرم این یک پاسخ منطقی است. تمام تیم‌هایی که به مرحله نهایی جام ملت‌ها اروپا راه می‌یابند برای قهرمانی مبارزه می‌کنند. هر چند روسیه در میان مدعیان قهرمانی قرار ندارد، اما این هیچ معنایی برای ما نخواهد داشت.

الکساندر چرچسوف درباره قراردادش با فدراسیون فوتبال روسیه هم گفت: قرارداد معتبری دارم که تمدیدش به صورت خودکار است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تا جام جهانی 2022 سرمربی روسیه هستم. البته با توجه به برگزاری این رقابت‌ها در زمستان باید اصلاحات اندکی در قراردادم انجام شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها