بیانیه باشگاه بایرن مونیخ درباره کومان

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای درباره نوع مصدومیت اخیر بال فرانسوی این تیم توضیح داده است.

بیانیه باشگاه بایرن مونیخ درباره  کومان

شب گذشته (چهارشنبه) برای بایرن مونیخ شب خوبی بود، چرا که موفق شد با رکورد صد درصد پیروزی‌ کارش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند. پیروزی 3 بر یک مقابل تاتنهام در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا اما برای باواریایی‌ها با یک حادثه تلخ همراه شد؛ مصدومیت دوباره کینگسلی کومان. این بال فرانسوی برای تصاحب توپ در کنار خط طولی زمین بدون آنکه کسی برای او مزاحمت ایجاد کند دچار مصدومیتی عجیب از ناحیه زانو شد، به طوری که بعد از آن نه تنها قادر به ادامه بازی نبود، بلکه با مشایعت پزشکان باشگاه زمین را ترک کرد.

با توجه به شیوه آسیب دیدن کومان - فرود بد او که منجر به کج شدن زانویش شد - تصور می‌شد که مصدومیتی بسیار شدید گریبانش را گرفته باشد و احتمالاً تا پایان فصل خانه‌نشین شود به ویژه که او در زمینه مصدومیت هم بازیکن بدسابقه است.

معاینات صورت گرفته توسط پزشک باشگاه، دکتر هانس ویلهلم مولر‌ولفهارت اما نشان داده است که مصدومیت دقیقه 27 کومان باعث ایجاد پارگی خفیف در رباط کپسولی زانوی پای چپ او شده است. همچنین عضله دوسر او دچار کشیدگی و به مفصل زانویش هم فشار وارد شده است. به این ترتیب کومان باید برای مدتی از آتل برای بی‌حرکت نگه داشتن زانویش استفاده کند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها