پذیرایی شهرخسته از شاگردان یحیی

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه بازی حساس آغاز می‌شود.

پذیرایی شهرخسته از شاگردان یحیی

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز می‌شود و سه تیم بالانشین لیگ، سپاهان، شهرخودرو و فولاد به مصاف هم می‌روند.

نساجی مازندران- شهر خودرو

شاگردان گل‌محمدی باید در خانه نساجی بازی هفته پانزدهم را برگزار کنند. قطعا این بازی یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته خواهد بود. شهرخودرو همیشه بازی‌های روان و جذابی را ارائه می‌کند و از طرف دیگر تیم نساجی در خانه به کمتر تیمی باج داده است و در این فصل نیز مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی لیگ خوب نتیجه گرفته است. شهر خودرو در بازی هفته قبل مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک رسید که با حواشی زیاد و انتقاد به داوری نیز همراه بود. تیم نساجی نیز با اشتباه فاحش علیرضا حقیقی در اصفهان بازی را با نتیجه دو بر صفر به ذوب‌آهن واگذار کرد. شاگردان مهاجری قطعا در این بازی برای جبران مافات و امتیازات از دست رفته به زمین خواهند آمد و تماشاگران برگ برنده این تیم خواهد بود.

تراکتور-فولاد

بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته تقابل دو تیم تراکتور و فولاد در تبریز است. تراکتوری‌ها که چند هفته است شرایط خوبی را در جدول ندارند و هفته پیش نیز در دربی تبریز مقابل حریف خود ماشین‌سازی بازی را واگذار کردند حالا مقابل یکی از تیم‌های خوب و بالانشین جدول یعنی فولاد می‌روند. فولاد در این هفته‌ها حال و روز خوبی را سپری می‌کند و تا پایان هفته چهاردهم با 23 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. تراکتور با 18 امتیاز در رده نهم قرار دارد. بعد از کسب نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته مصطفی دنیزلی از کار برکنار شد و شیخ‌لاری موقتا هدایت پرشورها را برعهده گرفته است. فولاد برای اینکه همچنان در کورس صدرنشینی بماند نیاز دارد مقابل تراکتور بهم ریخته نتیجه بگیرد و از طرف دیگر تبریزی‌ها نمی‌خواهند وضعیت‌شان از این در جدول بدتر شود. مسعود شجاعی، ویلیان جونیور و میمبلا غایبان تراکتور در این بازی هستنند که به خاطر محرومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. از تیم فولاد نیز لوسیانو پریرا غایب بزرگ است.

سپاهان-پیکان

جدی‌ترین تعقیب کننده استقلال در صدر جدول در خانه به مصاف شاگردان حسین فرکی می‌رود. سپاهان با 25 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و تنها دو امتیاز می‌خواهد که جای استقلال را در جدول بگیرد. روی کاغذ کار شاگردان قلعه‌نویی برای این بازی راحت است و با حمایت هواداران می‌توانند پیروز شوند. پیکان نیز در رده یازدهم قرار دارد و کسب یک امتیاز نیز برای فرکی و شاگردانش در اصفهان نتیجه قابل قبولی است. سپاهان در این بازی محبی را در اختیار ندارد. در چند هفته اخیر هجمه زیادی به امیر قلعه نویی و تیم سپاهان به خاطر بحث داوری‌ها وارد شده است و باید دید در این بازی نیز شاهد صحنه مشکوکی خواهیم بود که بخواهد صدای تیم‌های دیگر را درآورد.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها