چراغ سبز مقامات پاری سن ژرمن به جدایی نیمار

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن به جدایی ستاره برزیلی این تیم چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز مقامات پاری سن ژرمن به جدایی نیمار

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن (PSG) می‌گوید. نیمار می‌تواند پاریس سن ژرمن را ترک کند اگر پیشنهاد مناسبی وجود داشته باشد، اما بارسلونا هنوز پیشنهادی ارائه نداده است.

پس از این که نیمار خود را به تمرین روز دوشنبه PSG نرساند، این باشگاه اعلام کرد که "اقدام مناسبی" علیه نیمار انجام خواهد داد.

پدر و مدیر برنامه‌های نیمار به Fox Sports گفت به باشگاه اطلاع داده شده بود که نیمار هفته دیگر به پاریس نخواهد آمد. اما با توجه به مصاحبه لئوناردو به نظر می‌رسد که نیمار به در‌های خروج پارک دو پرنس نزدیک شده است.

او به روزنامه لوپاریزین گفت: "نیمار می‌تواند PSG را ترک کند، اگر پیشنهادی که برای همه مناسب باشد، برسد. "

"اما تا به امروز، نمی‌دانیم که آیا کسی می‌خواهد او را بخرد یا با چه قیمتی خواهد خرید. مطمئنا همه این کار‌ها یک روزه انجام نمی‌شود.

"PSG می‌خواهد به بازیکنان که مایل به ماندن و ساختن تیمی بزرگ هستند، تکیه کند. ما به بازیکنان نیاز نداریم که با ماندن در اینجا سودی برای باشگاه ندارند. "

" اگر باشگاهی بخواهد پیشرفت کند، باید برهمه چیز کنترل داشته باشد، از جمله بر مهمترین بازیکنانش. "

لئوناردو تأیید کرد مذاکرات اولیه‌ای میان بارسا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار انجام شده است، اما قهرمان لالیگا به طور جدی علاقه‌مند به جذب ستاره ۲۷ ساله نیست.

لئوناردو افزود: "آن‌ها گفتند می‌خواهند نیمار را جذب کنند، اما ما فروشنده نیستیم. بارتومئو این جمله را گفته است، اما ما ندیدیم که بارسلونا واقعا در جایگاه خریدار قرار بگیرد.

"شما باید صحبت کنید و مذاکره کنید، همه ماجرا این است. هیچ برنامه‌ای با نیمار و بدون نیمار وجود ندارد. واقعیت این است که او با PSG قرارداد دارد. امروزه هیچ پیشنهادی برای او وجود ندارد. "

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها