شیخ‌لاری: برنامه‌های دنیزلی بروز نبود

سرمربی تیم تراکتور گفت: فوتبال برد و باخت دارد و یک برد می تواند تمامی مشکلات تیم را حل کند.

شیخ‌لاری: برنامه‌های دنیزلی بروز نبود

احد شیخ لاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: فوتبال برد و باخت دارد و یک برد می تواند تمامی مشکلات تیم را حل کند.

وی گفت: نمی خواهم از کادر فنی قبلی انتقاد کنم، اما در بسیاری از خطوط تیم کار نشده و از لحاظ روحی هم شرایط تیم خوب نیست. شرایط روحی و تاکتیکی آنی نیست و در 48 ساعت دوبرابر آنچه می شد کار کرد، انجام دادیم تا به این بازی آماده شویم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: برای کسب نتیجه به زمان نیاز دارم و تلاش خواهم کرد با فرصت دادن به جوانان، تیم را هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی برسانیم و البته اگر به ما فرصت دهند.

وی گفت: ایجاد ساختار به زمان نیاز دارد و قبلا ساختاری بوده که جواب نداده و بازی صبر کرد و از تیم حمایت کرد تا این تیم به کیفیت مطلوب نزدیک شود.

شیخ‌لاری گفت: در بازی مقابل ماشین‌سازی مالکیت توپ به ما بوده و بیش از 600 پاس دادیم و سعی کردیم با داشته های حریف و داشته‌‌هایم خودمان بهترین ترکیب قرار دهیم. اما پست تخصصی زیاد برایم مهم نیست من خودم مهاجم بود اما مرحوم دهداری در تیم ملی در دفاع بازی داد و یا مثلا چون دفاع نداشتیم از سلیمی در دفاع استفاده کردیم و اعتقاد دارم ویژگی‌های بازیکنان فراتر از پست تخصصی تیم است.

سرمربی تیم تراکتور گفت: من 6 ماه قبل به تیم ملحق شدم و قبل از من هم آقای ساکت در تیم بودند و با توجه به مشکلی که آقای ساکت با دنیزلی پیدا کرد، کار را در باشگاه ماشین‌سازی ادامه دادند و در حال حاضر هم ایشان به کادر فنی تیم تراکتور بازگشته است.

وی افزود: بعد از این بازی کادر فنی تیم را با جذب یک تیم آنالیزو و یک بدنسازی که بیشتر از ما اطلاعات داشته باشد، را جذب خواهیم کرد.

شیخ‌لاری گفت: شجاعی و میمبلا چهار اخطاره هستند و سوگیتا، سلیمی و اسدی هم مصدوم هستنند و این بازیکنان را به همراه نداریم.

وی گفت: هواداران تیم از نتایج تراکتور آزرده خاطر شدند و از آنها می ‌خواهیم که از تیم حمایت کنند، بازیکنان تیم تراکتور بزرگ اما ظریف هستند. اگر اشتباهی صورت گرفته به حساب من بنویسید و از بازیکنان تیم حمایت شود تا تیم به نتایج دلخواه یابد. در ماه‌های گذشته تیم تراکتور خیلی بیکار بود و زمان زیادی را از دست دادیم و در 4 روز فرصت داشتم که تنها 2 روز توانستیم تمرین کنیم و خوشبختانه در بازی بعدی فرصت بیشتری داریم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: قصد ندارم کار دنیزلی را زیر سوال ببرم اما ایشان همان کارهایی را می‌کردند که در زمان پاس تهران هم انجام می‌دادند، در حالی که شرایط فرق کرده است و خاکریزها متفاوت هستند.

در بازی مقابل نساجی میمبلا با یک شوت گل زد و در ادامه هم تراکتور 4 گل زد و امیدواریم در چنین شرایط فراهم شود و بتوانیم برابر حریفان خود به برتری دست یابیم. نمی خواهیم از بازیکن سالاری حمایت کنیم، اما بازیکنان بزرگی داریم که می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

شیخ‌لاری گفت: حتی یک تعویض هم اگر خودخواهانه باشد به تیم ضربه زده و تیم را به حاشیه خواهد برد. برای تیم آنالیزو می آوریم که بتواند در هر لحظه به کادر فنی فکر کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها