طعنه جالب استرلینگ به بازیکن منچستریونایتد: فیل جونز به من افتخار می‌کند!

مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی که این روزها سوژه اهالی فضای مجازی شده به شیوه‌ای جالب خود را با هموطنش در تیم فوتبال منچستریونایتد مقایسه کرد.

طعنه جالب استرلینگ به بازیکن منچستریونایتد: فیل جونز به من افتخار می‌کند!

پیروزی 4 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در خانه دیناموزاگرب در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صحنه‌های جالبی داشت که یکی از آنها بیشتر به چشم تماشاگران آمده است: چهره و حالت صورت رحیم استرلینگ هنگام زدن یک ضربه به توپ مقابل دروازه حریف. تصویر صورت این مهاجم انگلیسی که حالت خنده‌داری پیدا کرده، در فضای مجازی پخش شده و بسیاری از اهالی شبکه‌های اجتماعی را به یاد هموطن او در منچستریونایتد یعنی فیل جونز انداخته است. در فوتبال انگلیس فیل جونز به خاطر حالت‌های جالب و خنده‌دار صورتش در زمین بازی معروف است و تصویر بسته صورت او در موقعیت‌های مختلف بازی، بارها و بارها به سوژه طنزپردازی رسانه تبدیل شده است.

استرلینگ هم از همین مسئله استفاده‌ای طنزآمیز کرده و به انتشار تصویر چهره‌اش هنگام ضربه زدن به توپ مقابل دیناموزاگرب واکنش جالبی داشته است. او در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، تصویر خود را گذاشته و نوشته است: «فیل جونز به من افتخار می‌کند».

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها