پرونده سازی علیه مرد ایتالیایی استقلال

پشت پرده عده‌ای در حال پرونده‌سازی برای مرد ایتالیایی هستند و می‌خواهند او را از چشم هواداران استقلال بیندازند.

پرونده سازی علیه مرد ایتالیایی استقلال

در ظاهر قضیه، دیروز همه در تلاش بودند استراماچونی را راضی کنند به استقلال برگردد و هدایت تیمی که خودش تبدیل به مدعی کرده را برعهده بگیرد، اما متأسفانه این فقط ظاهر قضیه است و پشت پرده عده‌ای در حال پرونده‌سازی برای مرد ایتالیایی هستند و می‌خواهند او را از چشم هواداران بیندازند.

اخبار ورزشی- این عده ابتدا تلاش کردند بازیکنان استقلال را روبه‌روی استراماچونی قرار بدهند، اما وقتی به بن‌بست خوردند، بازی را به فضای مجازی کشاندند. در همین راستا، شایعه‌ای راه افتاد به این مضمون که استراماچونی پولش را نقد می‌خواهد، مبلغ قراردادش را بالا برده و مدت قراردادش را پایین آورده و سریعاً به چند نفر هم توصیه کردند در حرف‌های‌شان بگویند ما نباید زیر بار این خفت برویم و هرچه استراماچونی شرط گذاشت، بپذیریم.

هواداران استقلال مقابل این اظهارنظر‌های عجیب موضع گرفتند و باورشان نشد سرمربی محبوب‌شان واقعاً خواسته‌های غیرمنطقی داشته باشد. البته اگر واقعاً استراماچونی شرط جدیدی گذاشته باشد هم حق دارد. آقایان روز اول به سرمربی اینتر دروغ‌های شاخدار گفتند و مدعی شدند مجموعه انقلاب و ورزشگاه آزادی متعلق به خودشان است. در طول این چند ماه هم فقط به او گفته‌اند: «هیچ مشکلی نیست»، «فردا انجام می‌دهیم» ... (البته این را نباید به حساب دروغگویی گذاشت، دوستان از زبان انگلیسی، غیر از هلو و بای، یس و نو، همین نو پرابلم و تومارو را بلدند وگرنه امکان نداشت در جواب تمام حرف‌های استراماچونی فقط همین دو کلمه را به او بزنند!)

حالا استراماچونی را به جایی رسانده‌اند که می‌گوید هیچ حرفی را قبول ندارم، ضمانت کتبی می‌خواهم، پولم را باید گارانتی کنید، حق فسخ در پایان سال اول باید با خودم باشد.

استراماچونی حق فسخ را برای این می‌خواهد که اگر بار دیگر پولش عقب افتاد، فسخ کند و برود یا اگر باز هم پولش را از حساب شخصی به حسابش ریختند و حساب او در ایتالیا بلوکه شد، بتواند قراردادش را فسخ کند و برود یا اگر پایان فصل مشکل مالی استقلال حل نشده بود، ناچار نباشد سال دوم هم در استقلال بماند.

هواداران استقلال مراقب باشند فریب این ادعا‌ها را نخورند. اگر واقعاً استراماچونی خواهان دستمزد بیشتر شده، مدیران باشگاه برای اثبات ادعای‌شان مفاد قرارداد تازه را منتشر کنند. اصلاً چه اشکالی دارد قرارداد اولیه استراماچونی هم منتشر شود تا مردم در جریان چند و، چون کار قرار بگیرند؟ اصلاً اگر راست می‌گویید استراماچونی را با هواداران روبه‌رو کنید و بگویید خودش خواسته‌هایش را به هواداران بگوید (استرا پیغام داده اصلاً هیچ چیز اضافه‌ای از استقلال نخواسته است).

آقایان همانطور که روز اول به مردم نگفتند چگونه با استراماچونی توافق کردند و در جریان فصل هم نگفتند چگونه او را به مرز انفجار رساندند، الان هم نباید مشکلات را به مردم بگویند. به هواداران چه مربوط که استراماچونی چه می‌خواهد؟ هوادار در تمام روز‌های بد پشت این مربی جوان ایستاد تا استقلال او شکل بگیرد. هوادار حالا دوست دارد آرامش تیم محبوب خودش را ببیند. همان‌هایی که با بی‌تفاوتی‌شان استراماچونی را فراری دادند، حالا خودشان هم او را برگردانند.

صدالبته اگر واقعاً استراماچونی خواسته‌های غیرمعقول دارد، باید روبه‌رویش ایستاد و قرار نیست هر چه او گفت، ما چشم بگوییم، اما سوء مدیریت، کار را به این نقطه رسانده و مهم‌تر از همه این که باید مستقیم با خود او حرف زد و حرف‌ها را از زبان خودش شنید نه از زبان واسطه‌ها.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها