لیپی: ساری چوپ جادو ندارد که اوضاع را یکدفعه تغییر دهد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است یوونتوس دچار بحران نشده و باید به سرمربی این تیم زمان داد.

لیپی: ساری چوپ جادو ندارد که اوضاع را یکدفعه تغییر دهد

مارچلو لیپی در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «توتو مرکاتو وب» با اشاره به شکست 3 بر یک یوونتوس مقابل لاتزیو در هفته پانزدهم سری A ایتالیا که اولین شکست فصل تیم تحت‌هدایت مائوریتزیو ساری در تمامی رقابت‌ها بود، گفت: یوونتوس این فصل تنها در یک بازی شکست خورده و پیش از بازی شنبه (مقابل لاتزیو) متحمل باخت نشده بود. مائوریتزیو ساری نیاز به زمان دارد. او چوپ جادو ندارد که اوضاع را یکدفعه تغییر دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا به نظرتان اینتر زیرنظر آنتونیو کونته بهتر بازی نمی‌کند؟»، اظهار داشت: هنوز خیلی زود است که در این باره صحبت کنیم. باید تا ماه مِی صبر کنیم. کونته کارش را خیلی خوبی در اینتر انجام می‌دهد اما پیش از این هم فکر نمی‌کردم تردیدی نسبت به او وجود داشته باشد. به اعتقاد من اینتر تنها مدعی قهرمانی کسب اسکودتو نیست. من بر این باورم که لاتزیو هم می‌تواند خودش را در زمره مدعیان قرار دهد. لاتزیو تیمی مدرن است که بازیکنان خوبی به خصوص در خط میانی دارد و فوتبال خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارند. من لاتزیو را خیلی دوست دارم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در تمجید از سرمربی ناپولی که گفته می‌شود در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد، خاطرنشان کرد: آنچلوتی دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌ای داشته و قهرمانی زیادی را در کارنامه‌اش به عنوان سرمربی دارد. در زندگی فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد و در حال حاضر اوضاع برای ناپولی در سری A به خوبی پیش نمی‌رود، اما آنها می‌توانند اوضاع را درست کنند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها