مظفری‌زاده:‌ پنالتی برای پرسپولیس رخ نداد

داور بین‌المللی اسبق فوتبال ایران گفت: در بازی پرسپولیس و گل گهر پنالتی روی علیپور رخ نداد.

مظفری‌زاده:‌ پنالتی برای پرسپولیس رخ نداد

سعید مظفری‌زاده در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:‌ تیم داوری این مسابقه روز سختی را نداشتند. بازی تا دقایق پایانی تعادل داشت و صحنه خاصی رخ نداد اما از دقیقه 84 به بعد بازی رو به هیجان و جنجال رفت.

وی افزود: داور در دقیقه 85 بهنام برزای بازیکن گل‌گهر که کمی عصبی به نظر می‌رسد را با کارت زرد جریمه کرد. داور همچنین محمد انصاری از پرسپولیس را به خاطر تأخیر در شروع بازی با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 93 هم علیپور در محوطه جریمه گل‌گهر تعادلش را از دست داد  که با وجود اینکه مدافع گل‌گهر دستش با بدن علیپور تماس داشت اما نیروی برای سرنگونی او وارد نکرد و دستور داور برای ادامه بازی درست بود زیرا علیپور بدون خطا تعادلش را از دست داده بود.

داور بین‌المللی اسبق فوتبال ایران با اشاره به درگیری بازیکنان در دقیقه 93 گفت: اشکان خورشیدی در این دقیقه به خوبی و به درستی جنجال بازیکنان که با هم درگیر شده بودند را مدیریت کرد  و هر سه کارتی که به بازیکنان خاطی یعنی شجاع خلیل‌زاده، ابراهیمی و برزای در این صحنه نشان داد مطابق با قانون بود و اخراج برزای هم کاملاً درست و قانونی بود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها