کالدرون تمرکزش را بگذارد برای حل مشکلات تیم خودش

پییشکسوت استقلال گفت: به آقای انصاریفرد که مدیر ورزشی هستند توصیه می‌کنم به مربی تیمش گوشزد کند که دیگر در باره استقلال صحبت نکند.

کالدرون تمرکزش را بگذارد برای حل مشکلات تیم خودش

محمد مومنی اظهار داشت: بازی استقلال و تراکتور دوئلی تمام عیار بین دو مربی خارجی با دو سبک کاملا متفاوت است. دنیزلی یک مربی باتجربه ترک تبار با فوتبالی فیزیکی و متکی بر قدرت بدنی بازیکنانش در یک طرف و در طرف دیگر استراماچونی جوان با فوتبالی کاملا تاکتیکی و شناور. این باعث می شود تا بار فنی این بازی زیبا بین دو تیم مدعی بالاتر از همیشه باشد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازی کردن در زمین تراکتور به خودی خود می‌تواند برای استقلال سخت باشد که یک جلسه تمرین نکردن به دلیل بارندگی که ناشی از سوء مدیریت است این بازی را سخت تر هم خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که هواداران استقلال از مدیریت در این باشگاه رضایت ندارند، بیان داشت: امیدوارم وزیر محترم ورزش صدای هواداران استقلال را هم مثل هواداران پرسپولیس بشنود. صحبت این است که هواداران استقلال اصلا از مدیریت این باشگاه رضایت ندارند و گواه ادعای من هم شعارهای آنها در ورزشگاه بعد از گلزنی تیم است. این پدیده نادر شعار علیه مدیریت بعد از گلزنی، ناشی از ضعف در عملکرد مدیران و در نهایت نارضایتی هواداران از این موضوع می باشد.

مومنی با اشاره به صحبتهای کالدرون علیه باشگاه استقلال بیان داشت: این رویه درستی نیست که سرمربی پرسپولیس در پیش گرفته است. کالدرون کلا حاشیه را دوست دارد و برای همین حاشیه سازی می کند. او یک چیزی شنیده و حالا اساس کارش را گذاشته روی صحبت کردن علیه استقلال. به او توصیه می‌کنم به جای اینکه در خصوص استقلال صحبت کند، تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد و مشکلات تیمش را حل کند. 

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: به آقای انصاریفرد که از مدیران ورزش هستند هم توصیه می‌کنم کالدرون را متوجه عواقب صحبت کردن در خصوص تیم بزرگ استقلال بنماید. همیشه اینطوری نمی‌شود که کالدرون حرفش را بزند و برود و هیچکس با او کاری نداشته باشد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها