حمله پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی کجا بوده که بخواهد الان سرمربی استقلال شود؟

حمله پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی

محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اعتراض هواداران باشگاه استقلال به مدیریت باشگاه و ترک این تیم توسط استراماچونی اظهار داشت: به هر حال تماشاگران حق دارند، چرا که هر روز یک اتفاق جدید در استقلال رخ می‌دهد، اما حرف آقایان با عمل‌شان یکی نیست. متأسفانه استراماچونی رفت و مدیریت هم استعفا داد.

محمد نوازی ادامه داد: امیدوارم یک نفر را بیاورند که استقلال را بشناسد و به این تیم علاقه داشته باشد. هواداران واقعاً گناه دارند، چرا که در سرما و گرما از تیم حمایت می‌کنند، اما این اتفاقات ناراحت‌کننده است. استقلال به صدر جدول رفته، اما این اتفاقات رخ داد.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از وضعیت قرارداد استراماچونی خبر ندارم و در رسانه‌ها در جریان این اتفاقات قرار گرفتم. امیدوارم این اتفاقات رخ ندهد.

محمد نوازی درباره اینکه امروز غفوری استقلال را ارنج کرده، خاطرنشان کرد: وقتی کسی نیست این کار به عهده کاپیتان است. ان‌شاءالله وضعیت استقلال زودتر مشخص شود و در چند روز آینده درباره استقلال تصمیم مناسبی گرفته شود. امیدوارم کسی که لیاقت دارد به استقلال بیاید و برای هواداران کار کند.

محمد نوازی درباره مصاحبه خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره استقلال که عنوان کرده فرهاد مجیدی می‌خواهد به استقلال برگردد، با وجود شفاف سازی فرزاد مجیدی درباره برادرش ( مبنی بر حمایت فرهاد مجیدی لز استراماچونی ) تصریح کرد: خلیل‌زاده که در استقلال نیست، چرا که او گفته بود همسرش بیمار است و رشت است و در استقلال نیست. چطور حالا به این سرعت نتیجه گرفتند که فرهاد مجیدی بیاید؟ مجیدی کجا بوده که بخواهد سرمربی استقلال شود؟ او جایی نبوده و این تصمیمات در فضای مجازی گرفته می‌شود. فعلاً باشگاه نه مدیرعامل دارد و نه هیأت مدیره.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه نقش مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان را در اتفاقات رخ داده چقدر می‌دانید، گفت:

او تصمیم‌گیرنده ورزش ایران است. هواداران گناه دارند و از روی دلسوزی شعار می‌دهند، چرا که کسی قصد و غرضی ندارد. من به این هواداران حق می‌دهم، چرا که خیلی اذیت می‌شوند و تا استقلال می‌خواهد آرامش بگیرد، دچار اذیت می‌شود. امیدوارم یک تصمیم اساسی گرفته شود تا کسی که لیاقتش را دارد به استقلال بیاید.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها