قلیچ: تاج را به خاطر انتخاب ویلموتس نمی‌بخشم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نحوه عقد قرارداد با ویلموتس بد بوده است به همین علت تاج را نمی‌بخشم.

قلیچ: تاج را به خاطر انتخاب ویلموتس نمی‌بخشم

وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم شرکت پیشکسوتان  درباره فسخ قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم  قرارداد ویلموتس  بد بسته شده است و  این مربی به خاطر حضور چند روزه در ایران ۸۰ میلیارد تومان گرفته است، به همین علت من تاج را نمی‌بخشم.  

قلیچ بیان کرد: نحوه  مدیریت فدراسیون فوتبال ایراد دارد و مدیران فدراسیون نمی‌توانند به خوبی مسائل را اداره کنند و به نظرم مسئولان فوتبال باید در تصمیمات خود تجدید نظر کنند.  

او درباره اینکه برانکو یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال است، اظهار کرد: به نظرم اگر برانکو سرمربی تیم ملی شود خیلی خوب است، چرا که این مربی شناخت خوبی از فوتبال کشورمان دارد و تیم ملی با هدایت این مربی می‌تواند به جام جهانی قطر صعود کند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت پرسپولیس خوب است و این تیم با حمایت هواداران می‌تواند نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد. همچنین امیدوارم روند موفقیت‌های پرسپولیس ادامه یابد.  

او درباره مراسم شرکت پیشکسوتان گفت: این مراسم هر ساله برگزار می‌شود و خوشحالم در این مراسم حضور دارم. به هر حال برگزاری این مراسم باعث می‌شود که پیشکسوتان فراموش نشوند و از نظرات آن‌ها در تصمیمات باشگاه پرسپولیس استفاده شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها