مورینیو:منافع باشگاه مهم‌تر از اریکسن است

ژوزه مورینیو به از سرگیری پیروزی‌های تیمش امیدوار است.

مورینیو:منافع باشگاه مهم‌تر از اریکسن است

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تلاش باشگاه لندنی برای از سرگیری برتری‌هایش سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره اظهار داشت: البته لوسلسو سال‌هاست در اروپا بازی می‌کند اما شرایط فرانسه، پاری سن ژرمن و بعد اسپانیا با انگلیس بسیار متفاوت است. خیلی از بازیکنان پس از ورود به انگلیس، بلافاصله قادر به نشان دادن توانایی‌های خود نیستند. پس جوانی مثل او هم برای سازگاری با اوضاع به مدتی زمان نیاز دارد. باید بدون از دست دادن قدرت‌ تهاجمی‌مان، مشکلات خط دفاعی را حل و فصل کنیم. در تمامی بازی‌ها 2 گل دریافت کرده‌ایم اما در همه آن‌ها گلزنی هم کردیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم.گل‌های زیاد و پیش پا افتاده‌ای دریافت می‌کنیم و باید این روند را متوقف کنیم. 

او در ادامه افزود:  اول از همه به چلسی و فاصله‌مان به آن‌ها نگاه نمی‌کنم. بین ما 2، 3  تیم هستند. مسئله دیگر این است که آن‌ها با وجود لغو محرومیت از نقل و انتقالات، نمی‌توانند به راحتی بازیکنان بهتری نسبت به آنچه در اختیار دارند، جذب کنند. آبی‌ها بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارند. حتی با وجود برداشته شدن محرومیت و بودجه فرضی چند 10 میلیونی، اطمینان ندارم بتوانند بازیکنانی بسیار بهتر از بازیکنان فعلی  به خدمت بگیرند. گفتگوهایی با اریکسن داشتم و البته  باید از منافع باشگاه دفاع کنم. باشگاهم از بازیکنانم و بازیکنانم از خود من مهم‌تر هستند.او بازیکن فوق العاده‌ای است اما بر حسب شرایط، ابتدا باید منافع باشگاه را در نظر بگیرم. من چیزی به شما نمی‌گویم اما اگر خودش بخواهد، می‌تواند این کار را انجام بدهد چون چیزی را پنهان نمی‌کنم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها