فلیک: از زمان کودکی من بازی بایرن با گلادباخ حساس بوده است

هانس دیتر فلیک، بازی این هفته تیمش را یک رقابت حساس و کلاسیک خواند.

فلیک: از زمان کودکی من بازی بایرن با گلادباخ حساس بوده است

هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بوروسیامونشن‌گلادباخ در هفته چهاردهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان ادعا کرد این رقابت از مدت‌ها پیش کلاسیک و جذاب بوده است.

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در این باره گفت: از زمان کودکی من،  بازی بایرن مونیخ با گلادباخ همیشه یک جدال کلاسیک بوده است. در خانه ما هم بازی جذابیت زیادی داشت. برادرم هوادار گلادباخ بود و من هوادار بایرن. در شرایط خوبی قرار داریم و با اعتماد به نفس به آنجا می‌رویم.با وجود باخت در بازی قبلی، نکات مثبتی نشان دادیم. شانس‌های گلزنی زیادی خلق کردیم. در زمان‌هایی که توپ در اختیار نداشتیم، برخی اتفاقات خوب پیش نرفت اما در تمرینات این هفته روی نقاط ضعفمان کار کردیم.

او در ادامه افزود: می‌توانم شرایط مختلفی را تصور کنم. باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. توماس توخل یکی از بهترین مربیان فوتبال آلمان است و من درک و تفسیر او از فوتبال را دوست دارم.بعد از آخرین بازی در سال جاری با مسئولان تیم  درباره آینده کاری‌ام بحث خواهیم کرد.من بازیکنانی عالی در اطرافم دارم. آن‌ها  به من قدرت و اعتماد به نفس می‌دهند تا با شرایط منفی رو به رو شوم. بدون شک در بایرن مونیخ امتیازات و بردها شمارش می‌شوند و قهرمانی‌ها در اولویت هستند. ما نه تنها باید تمرین کنیم و خوب بازی کنیم، بلکه باید بازی‌ها را هم با برد پشت سر بگذاریم.در خط هافبک کیفیتی فوق العاده داریم. گورتسکا در بازی‌های اخیر نشان داده  در مواقعی که توپ هم ندارد، عالی کار می‌کند. او  می‌تواند با دوندگی به عمق دفاع حریف بزند و در مقابل دروازه خطرناک ظاهر شود. همچنین می‌تواند وظایف دفاعی خودش را انجام دهد.بایرن هر سال می‌خواهد قهرمان شود و  در حال حاضر تعداد تیم‌های مدعی بیش از قبل است. خواهیم دید در هفته سی و چهارم چه اتفاقی رخ می دهد. بدون شک همه از مهیج شدن دوباره بوندس لیگا خوشحال هستند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها