تیم ملی فوتبال ایران همچنان آدیداس می‌پوشد

شاگردان مارک ویلموتس بلژیکی در اردوی تیرماه از لباس‌های آلمانی شرکت آدیداس استفاده می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران همچنان آدیداس می‌پوشد

با وجود اینکه قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آلمانی آدیداس پس از جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به اتمام رسید و این شرکت معتبر تولید کننده البسه ورزشی دیگر حاضر به ادامه همکاری اش با فدراسیون ایران برای تامین لباس‌های تیم ملی نشد، اما شاگردان مارک ویلموتس بلژیکی در نخستین اردوی خود و ۲ بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی بار دیگر از لباس‌های این شرکت آلمانی که در انبار فدراسیون فوتبال موجود بود استفاده کردند و در اردوی تیرماه نیز این کار را انجام خواهند داد.

البته فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای امضا قرارداد با شرکت آل اشپورت برای تامین البسه تیم ملی انجام داده و مذاکرات فشرده‌ای درحال برگزاری است که تاکنون حدود ۸۰ درصد مذاکرات مثبت بوده و قرارداد به زودی امضا خواهد شد. البته توافقات انجام شده و تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از لباس‌های آل اشپورت استفاده خواهد کرد، اما همانطور که گفته شد در اردوی تیرماه از لباس‌های آدیداس استفاده می‌شود.

شرکت آلمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های ۲۰۱۵ هم لباس‌های تیم ملی را تولید می‌کرد و هم اکنون هم فدراسیون فوتبال برای لباس‌های تیم امید از تولیدی‌های این شرکت آلمانی استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است، آل اشپورت با عقد قراردادی حامی مالی استقلال تهران است و به زودی نیز با پرسپولیس قرارداد می‌بندد تا در فوتبال ایران با  سرخابی‌های پایتخت و تیم‌های ملی همکاری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها