زنگ خطر برای تراکتوری‌ها به صدا در آمد

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتراض خود را نسبت به عملکرد مدیریت و بازیکنان پس از دیدار با شاهین بوشهر علنی کردند.

زنگ خطر برای تراکتوری‌ها به صدا در آمد

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز در سال‌های اخیر به حمایت خالصانه از تیم شان در شرایط دشوار معروف بودند. سر دادن "شعار عیبی یوخ" پس از باخت و حمایت همه جانبه در شرایط سختی همچون لیگ هفدهم نمونه‌ای از این موارد هستند که تا هفته دوازدهم فصل فعلی و پس از ۳ شکست متوالی تراکتور نیز شاهد آن بودیم.

در پایان بازی با شاهین شهرداری بوشهر، اما شاهد اتفاقی در داخل ورزشگاه و فضای مجازی بودیم که نشان می‌دهد، صبر هوادران لبریز شده است. در حالی که هواداران تراکتور پس از متحمل ۳ شکست متوالی امیدوار بودند تیمشان به راحتی از پس تیم قعر جدولی شاهین بربیاد، تساوی بدون گل در این دیدار موجب شد تا شاهد سر داده شدن شعار‌هایی علیه بازیکنان و مدیریت باشگاه تراکتور از روی سکو‌ها باشیم.

هواداران تراکتور موج دوم اعتراضات خود را نیز در فضای مجازی مطرح کردند و خواستار رسیدگی سریع مالک باشگاه به شرایط بد فعلی شدند.

به هر حال از تبریز خبر می‌رسد که طرفداران تراکتور از مدیریت صادقیان رضایت چندانی ندارند و آن‌ها معتقدند تیمشان در ابتدای فصل خوب بسته نشده است و  همین موضوع باعث شده که سرخپوشان تبریزی در ادامه فصل با مشکل مواجه شوند و در گلزنی به حریفان خود موفق نباشند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها