انصاری فرد: با بازیکنان خارجی به توافق رسیده ایم

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درحال مذاکره با بازیکنان خارجی هستیم و به توافقاتی رسیده ایم و کالدرون هم این موضوع را می‌داند.

انصاری فرد: با بازیکنان خارجی به توافق رسیده ایم

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خداراشکر به پیروزی رسیدیم و بازیکنان عملکرد خوبی را ارائه کردند. در بازی‌های گذشته در گلزنی ضعف داشتیم که این موضوع از بین رفت و پای علی علیپور هم به گلزنی بازشد. به هرحال بازی خوبی انجام دادیم و به برد رسیدیم. بازیکنان بازی هجومی را انجام دادند و انشالله همین روند را ادامه می‌دهیم.

او افزود: یک بازی عقب افتاده داریم و اگر آن هم ببریم، به صدر جدول می‌رسیم و این موضع خوب است. در کل تیم خوبی داریم و آماده مسابقات آینده می‌شویم.

انصاری فرد درباره مذاکره با بازیکنان خارجی برای پیوستن به پرسپولیس بیان کرد: درحال مذاکره با بازیکنان هستیم و به توافقاتی رسیدیم و کالدرون هم این موضوع را می‌داند. انشالله در نیم فصل ۲ یا یک مهاجم و یک بازیکن پشت مهاجم جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره پرونده برانکو اظهار کرد: همانطور که به هواداران قول دادیم، درصدد هستیم تا با برانکو مسئله را دوستانه حل کنیم و انشالله این کار را انجام می‌دهیم. از اینکه برانکو با فدراسیون فوتبال مذاکره می‌کند، اطلاع دارم، اما توافق آن را نمی‌دانم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها