اسکوچیچ: برخی بازیکنان وقتی بازی نمی‌کنند گریه می‌کنند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: یک بار دیگر نشان دادیم با همه مشکلات تیم بسیار خوبی هستیم.

اسکوچیچ: برخی بازیکنان وقتی بازی نمی‌کنند گریه می‌کنند

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پیکان اظهار داشت: تبریک می گویم به بازیکنانم، بازی راحتی نبود. پیکان تیم بسیار خطرناکی برای ما بود. مشکلات زیادی برای پرسپولیس و سپاهان ایجاد کرده بود اما بازیکنانمان آنچه را که خواسته بودیم انجام دادند.

وی افزود: در نیمه اول پرس شدیدی انجام دادند. در نیمه دوم بعد از اینکه نتیجه به نفعمان بود عقب نشستیم. واقعا سخت است 90دقیقه پرس کنید. خوشحالم، این یک برد بسیار بزرگ برای ما بود. ممکن است پیکان درظاهر تیم بزرگی نباشد اما تیم خطرناکی است و هر توپی که لو می دادیم ما را سخت تنبیه می کردند. یک بار دیگر نشان دادیم با همه مشکلات تیم بسیار خوبی هستیم.

سرمربی نفت آبادان درباره فاصله کمی که بین بازی‌‌ها وجود دارد، گفت: خیلی مشکلی برای ریکاوری به وجود نمی‌آورد و فاصله زمانی مناسبی بین بازی‌ها وجود دارد. مشکل ما این است که بین بازی‌ها نمی‌شود خیلی خوب تمرین کرد. این طبیعی است که برخی بازیکنان که از مصدومیت برمی‌گردند با مشکل کار کنند. امروز مصطفی احمدی را در اختیار نداشتیم چون مصدوم بود با اینکه در 4-5 بازی اخیر از بهترین بازیکنان ما بود. 

وی افزود:‌با همه مشکلاتی که داریم و زمان خیلی کمی بین بازی‌ها وجود دارد و نمی‌شود خوب تمرین کرد واقعا خوب کار می‌کنیم. بیش از اینکه به ریکاوری مربوط باشد به فاصله زمانی بسیار کمی که بین بازی‌ها وجود دارد و نمی‌شود خوب تمرین کرد مربوط است و در این زمینه بیشتر مشکل داریم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلی وجود دارد که از میلاد جهانی استفاده نمی‌کند، گفت: او یک بازیکن مثل بقیه بازیکنان است. من با چشمان خودم او را می‌بینم و اعتقاد دارم او مثل بقیه بازیکنان شانس یکسانی برای بازی کردن دارد. زمانی که تعویض انجام می‌دهم به فکر میلاد نیستم به فکر نفت آبادان هستم. من بازیکنان را انتخاب نمی‌کنم خودشان من را مجبور می‌کنند که از چه کسی برای بازی کردن استفاده کنم. این به عملکرد بازیکن بستگی دارد و من با هیچ کسی مشکل ندارم.

سرمربی نفت آبادان افزود: من از آنها چیزهایی می‌خواهم که باید انجام بدهند. هیچ وقت از بازیکنان چیزی که در توان‌شان نیست نمی‌خواهم ولی هر کسی باید کار کند اگر شما از میلاد جهانی از من سؤال می‌پرسید او سه روز پیش گفته بود که می‌خواهم از اینجا بروم. آیا به نظر شما باید بگذاریم که او بازی کند. حتی من به این مسئله توجه نکردم ولی امروز از من چیز متفاوتی خواست تا انجام بدهم. ما بدون وینگر بازی کردیم. وینگرهای ما در کار دفاعی خوب کار می‌کردند می‌رفتند و می‌آمدند ولی میلاد از آن دسته بازیکنانی نیست که در این بخش به کار ما بخورد.

وی در مورد اینکه میلاد جهانی از بازیکنان محبوب آبادان است، گفت: برای چه باید بگذارم او برود او باید مانند بقیه کار و تلاش کند، حرف نزند  کار کند. بعضی از بازیکنان در اینجا مثل خانم‌ها هستند، از خانم‌ها عذرخواهی می‌کنم. وقتی بازی نمی‌کنند شروع به گریه کردن می‌کنند. آنها باید کار کنند، زحمت بکشند و فقط همین. 

اسکوچیچ ادامه داد: او بعد از تراکتور هم با نساجی بازی کرد و هم با پرسپولیس؛ اگر فکر می‌کنید در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین باید وارد بازی شود در اشتباه هستید. هر بازی شرایط متفاوتی دارد. گاهی اوقات نیاز است که ما با دو بازیکن پشت مهاجم بازی کنیم، از او استفاده می‌کنم. وینگرهای پیکان خوب کار می‌کردند و من مجبور بودم با سه هافبک وسط بازی کنم.او در سیستمی که دو دفاع چپ و راست ما باید بروند و بیایند نمی‌تواند کار کند. نباید اینها را توضیح بدهم.

سرمربی صنعت نفت در ادامه تصریح کرد: میلاد بازیکنی است مثل بقیه بازیکنانی که ما در خدمت داریم. 

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص شرایط بختیار رحمانی اظهار داشت: او در زانویش مشکل پیدا کرده و مصدوم است. او در تمرین مصدوم شد. اگر بخواهم از بازیکنی استفاده کنم باید در سلامت کامل باشد. قبل از اینکه بخواهم به بازیکنان تک تک فکر کنم، به تیمم فکر می‌کنم. تیمم تیم خوبی است.

سرمربی کروات نفت در مورد اینکه آیا بهتر نیست برای تیم‌ملی از سرمربی ایرانی استفاده شود، گفت: در مورد تیم‌ملی هیچ نظری ندارم و صحبت نمی‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها