شادی مشارکتی تماشاگران و دیاباته و ناراحتی گل محمدی

هنگامی که دیاباته لنگ لنگان در حال ترک ورزشگاه بود با دیدن تکرار شادی‌های گلش توسط تماشاگران با آنها همراه شد و به صورت مشارکتی این شادی را تکرار کردند.

شادی مشارکتی تماشاگران و دیاباته و ناراحتی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی و نیمکت نشینان پدیده در دقایق پایانی دیدار مقابل استقلال به شدت نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند. در طرف مقابل نیمکت نشینان استقلال نیز همراه با کادر فنی تیمشان به دلیل وقت‌های اضافه تلف شده بیش از حد و اینکه چرا داور سوت مسابقه را نمی‌زند معترض بودند.

* هواداران استقلال که با پیروزی مقابل شهرخودرو سر از پا نمی‌شناختند و سرود قهرمانی سر دادند. شادی‌های جالب توجه غلامپور نیز همچنان ادامه داشت.

* استراماچونی، سرمربی استقلال در پایان بازی به سمت رحمتی، دروازه‌بان شهر خودرو رفت و به او خسته نباشید گفت. داوود فنایی، مربی شهر خودرو نیز رحمتی را در آغوش گرفت. تبریزی و رضاوند از استقلال نیز به دروازه‌بان حریف خسته نباشید گفتند.

* شیخ دیاباته در دقایق پایانی با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و مرتضی تبریزی جایگزین وی شد.

* مهدی رحمتی از سوی هواداران استقلال تشویق شد؛ وی نیز به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات تماشاگران حاضر در ورزشگاه پاسخ گفت.

* هنگامی که دیاباته لنگ لنگان در حال ترک ورزشگاه بود با دیدن تکرار شادی‌های گلش توسط تماشاگران با آنها همراه شد و به صورت مشارکتی این شادی را تکرار کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها