پایان پرونده گل‌محمدی – پرسپولیس !!

کاپیتان شهر خودرو گفت: فکر نمی‌کنم گل‌محمدی به پرسپولیس برود و تا آخر فصل در شهر خودرو خواهد ماند و خود ایشان هم گفته که به تیم شهر خودرو متعهد است.

پایان پرونده گل‌محمدی – پرسپولیس !!

شهر خودرو تا هفته دوازدهم نتایج قابل قبولی داشت و صدرنشین بود، اما هفته گذشته در خانه مقابل صنعت نفت آبادان شکست بدی را تجربه کرد تا سپاهان را به صدر بفرستد.

اما این هفته شاگردان گل‌محمدی باید در تهران برابر استقلال بازی کنند که قطعاً یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته سیزدهم است. با اکبر صادقی، کاپیتان شهر خودرو دیروز در همین رابطه صحبت کردیم.

*شکست مقابل نفت آبادان در مشهد برای شهر خودرو غیرمنتظره بود.

قبول دارم، ما در آن دیدار خانگی عملکرد خوبی نداشتیم و ۳ امتیاز باارزش را از دست دادیم. کار ما برای ادامه لیگ دشوار شد. البته فقط ۳ امتیاز نبود، بلکه صدرنشینی را هم از دست دادیم و این مسئله اصلاً برای ما جالب نبود.

* این هفته در تهران مقابل استقلال چه می‌کنید؟

این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ برتر است. استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است که علاوه بر مهره‌های تأثیرگذار، کادر فنی مؤثری دارد. استقلال در هر نقطه از زمین بازیکن قدرتمندی دارد و تیمی سرعتی است.

*با این تعاریف می‌توانید امتیاز کسب کنید؟

خب ما تیم جوانی هستیم و اگر بتوانیم دستورات تاکتیکی کادر فنی را در میدان اجرا کنیم، قطعاً از استقلال امتیاز کسب می‌کنیم.

*نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

پیش‌بینی در فوتبال خیلی سخت است، ولی این دیدار برنده دارد و امیدوارم برنده این دیدار، شهر خودرو باشد.

*در مرکز میدان باید با علی کریمی و فرشید اسماعیلی دوئل کنید.

ما جنگ خاصی با خط هافبک استقلال نداریم یا بهتر است بگویم هیچ جنگی در کار نیست. می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم؛ فوتبالی تماشاگرپسند و زیبا که همه تیم شهر خودرو را تحسین کنند.

*از عملکرد شهر خودرو، تا اینجای فصل راضی هستی؟

با توجه به امکانات و بازیکنانی که در اختیار داریم، باید بگویم عملکرد شهر خودرو فوق‌العاده بوده است. البته کادر فنی که در رأس آن گل‌محمدی قرار دارد، زحمات زیادی برای تیم کشیده و بدون ایشان شهر خودرو نمی‌توانست چنین نتایجی را کسب کند، ولی برای نیم‌فصل دوم و همچنین صعود در لیگ قهرمانان آسیا باید تیم تقویت شود و امکانات لازم را فراهم کنند.

*در چند وقت اخیر دوباره خبر رفتن گل‌محمدی به پرسپولیس شنیده شد!

خب گل‌محمدی مربی بزرگی است و همه باشگاه‌ها آرزو دارند سرمربی تیم‌شان گل‌محمدی باشد. باور کنید وجود این مربی برای هر تیمی نعمت است و کار کردن با او لذت‌بخش است، اما فکر نمی‌کنم گل‌محمدی به پرسپولیس برود و تا آخر فصل در شهر خودرو خواهد ماند و خود ایشان هم گفته که به تیم شهر خودرو متعهد است.

 

منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها