سولسشایر: استون‌ویلا بیش از تصور من ضدحمله ایجاد کرد

اولگنار سولسشایر از فرصت‌های هدر رفته تیمش گله کرد.

سولسشایر: استون‌ویلا بیش از تصور من ضدحمله ایجاد کرد

اولگنار سولسشایر پس از تساوی 2 - 2  تیمش در خانه مقابل استون‌ویلا در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از فرصت‌های هدر رفته شیاطین سرخ سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره اظهار داشت: در قالب یک تیم بازی نکردیم و باید بهتر ظاهر می‌شدیم. این بچه‌ها یاد می‌گیرند و پیشرفت خواهند کرد. گاهی بی ثباتی برای جوانان پیش می‌آید. گاهی فوق العاده بودیم و بعضا نتوانستیم بازی را کنترل کنیم اما حالا دیگر کاری از دست‌مان برنمی‌آید. باید روی تیم خودمان کار کنیم و بهتر شویم. استون ویلا خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم، ضد حمله به وجود آورد. فرصت‌های زیادی هدر دادیم و از این بابت ناراحت هستم.

او در ادامه افزود: بازی در هر 2  طرف زمین حساس بود.در بخش هجومی هیجان انگیز بودیم اما باید بازی را بهتر کنترل می‌کردیم.نیمه اول خوب نبود. گل ابتدایی حریف از نظر احساسی به ما ضربه زد و نتوانستیم تا پایان نیمه اول رقابت کنیم. این بچه‌های جوان، با شخصیت هستند و  انرژی زیادی دارند. در نیمه دوم  بهتر کار کردیم اما همان طور که می‌دانیم، فوتبال مسابقه‌ای دو نیمه‌ای است. دوست نداریم در این رتبه باشیم اما این یک واقعیت است. چهارشنبه بازی بزرگی در پیش داریم. بازیکنان تیم مشتاق فرا رسیدن همه مسابقات هستند. 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها