دلیل اصلی استعفای عضو فدراسیون فوتبال مشخص شد

عضو کمیته استیناف فدارسیون فوتبال دلیل اصلی استعفای نایب رئیس این کمیته را افشا کرد.

دلیل اصلی استعفای عضو فدراسیون فوتبال مشخص شد

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال  درباره استعفای عباس موسوی، نایب رئیس این کمیته و اینکه چرا او  نامه استعفایش را به جای علیرضا صالحی (رئیس کمیته استیناف) به مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) تحویل داده است، بیان کرد: موسوی با توجه به سمت جدیدی که در دیوان عالی کشور گرفته و به عنوان یکی از دادیارهای این دیوان فعالیت می کند، فرصت محدودی برای حضور در جلسات کمیته استیناف دارد و به همین دلیل در دو جلسه اخیر این کمیته غایب بود.

او درباره اینکه شنیده می شود دلیل استعفای موسوی این است که او برخلاف سایر اعضای کمیته اعتقاد دارد نباید محرومیت چهار ماهه محمد بلبلی کاهش یابد، گفت: هیچ مشکلی بین اعضای کمیته استیناف با موسوی که یکی از اعضای فعال  و با سابقه این کمیته در سال های اخیر بوده است نیست و او تنها به دلیل مشغله کاری استعفاء داده است. مگر با اختلاف نظر در صدور یک رای، امکان دارد نایب رئیس کمیته استعفاء بدهد؟ البته من دلیل رعایت نشدن روال اداری از سوی موسوی و اینکه چرا او منع استعفایش را تقدیم تاج کرده است نمی دانم. تنها می دانم که تاج مخالف این استعفاء است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده محکومیت پنج ساله علی کفاشیان و عباس ترابیان اظهار داشت: این پرونده یکی از مهم ترین پرونده هایی است که در کمیته استیناف بررسی می شود. به همین دلیل وظیفه داریم با جمع آوری مستندات و مدارک لازم رای نهایی این پرونده را اعلام کنیم که این موضوع هم در حال انجام است و صدور این رای چندان طول نمی کشد.

او درباره آخرین وضعیت پرونده محمد بلبلی، هافبک تیم استقلال و احتمال کاهش محرومیت این بازیکن اظهار داشت: جلسه نهایی  رسیدگی به این پرونده امروز(دوشنبه) تشکیل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها