والورده: مثل همیشه بازی با اتلتیکومادرید جذاب خواهد بود

ارنستو والورده بابت مصدومیت مهاجم تیمش نگرانی زیادی ندارد.

والورده: مثل همیشه بازی با اتلتیکومادرید جذاب خواهد بود

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس تیمش مقابل اتلتیکومادرید در هفته جاری رقابت‌های لالیگا از خطر رقیب و بازیکنان تیمش گفت.

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اظهار داشت:  با دمبله پس از مصدومیتش حرف زدم و او حالا آرام‌تر است. بعد از بازی با دورتموند خیلی ناراحت بود. طبعا او غایب مهمی است. عثمان را با بازیکنان آکادمی که خوب کار کرده‌اند، جایگزین خواهیم کرد. عثمان در فرم خوبی بود و این، ناراحتی‌اش را بیشتر می‌کند. همه چیز به مصدومیت اولیه برمی‌گردد. نمی‌دانم مشکل مزمنی در همسترینگ پایش دارد یا نه چون هیچ اطلاعی از این مسائل ندارم. دمبله زمانی که به بارسا پیوست، بازیکن جوان و مستعدی بود که برای تطبیق با تیم به زمان نیاز داشت. در این مدت خودش را در چند زمینه بهبود داد. حالا بهتر کار می‌کند و به همین خاطر غیبتش اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

 او در ادامه افزود:  در 2 دیداری که در واندا مترو پولیتانو به میدان رفتیم، اتلتیکویی‌ها پیش افتادند. ما مجبور بودیم گل خورده را جبران کنیم. اتلتی از همان سبک پیروی می‌کند. اتلتی فارغ از اینکه چطور دفاع کند، خوب هجوم می‌آورد. آنها در تورین هم عالی بازی کردند و مثل همیشه دیدار جذابی مقابل آنها خواهیم داشت. 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها