بیرانوند: آرزو‌های من سقف ندارد

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آرزو‌های من سقف ندارد، اما امیدوارم جایزه برترین بازیکن آسیا را کسب کنم.

بیرانوند: آرزو‌های من سقف ندارد

علیرضا بیرانوند درباره حس خود از قرار گرفتن نامش بین سه نامزد کسب جایزه برترین بازیکن فوتبال سال آسیا اظهار داشت: اتفاق خیلی خوبی در زندگی شخصی من افتاده است و امیدوارم این جایزه به من و باشگاه پرسپولیس برسد. کسب جایزه برترین بازیکن آسیا برای من خیلی با ارزش است. البته خیلی خوشحالم که به عنوان یک دروازه بان بین سه نامزد قرار گرفته ام چراکه در تاریخ فوتبال آسیا چنین اتفاقی نیفتاده است.

او افزود: خبر خیلی خوبی بود که به گوش من رسید و امیدوارم با دعای خیر مردم جایزه را بگیرم. اگر هم نشد به تصمیم مسئولان AFC احترام می‌گذارم. همین که به عنوان دروازه بان در چنین جایگاهی قرار گرفته ام، اتفاق خیلی بزرگی است.

بیرانوند درباره اینکه خیلی‌ها اعتقاد داشتند سال گذشته استحقاق بیشتری برای قرار گرفتن بین نامزد‌ها و حتی کسب جایزه برترین بازیکن سال آسیا داشته است، گفت: صعود به فینال آسیا برای من و باشگاه پرسپولیس اتفاق بزرگی بود. جدا از من بازیکنان دیگری هم می‌توانستند نامزد کسب جایزه برترین بازیکن شوند. تمام رسانه‌ها تا دقیقه ۹۰ درباره قرار گرفتن یا نگرفتن نام من بین نامزد‌ها مطلب می‌زدند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره شانس خود برای کسب این جایزه گفت: اکرم عفیف قطری با این تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شد و در لیگ قهرمانان هم بازی‌های خوبی انجام داد. بازیکن ژاپنی هم با تیم اوراواردز به فینال لیگ قهرمانان رسید. شرایط نرمالی است، اما اگر جایزه برترین بازیکن سال قاره را هم نگیرم اتفاق بزرگی است که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

او افزود: همین که بین نامزد‌ها قرار گرفته ام یعنی بهترین دروازه بان آسیا هستم و این موضوع را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. اگر جایزه را نگیرم تلاشم را بیشتر می‌کنم تا سال یا سال‌های دیگر بهترین بازیکن شوم.

بیرانوند درباره بزرگ‌ترین رویای خود بیان کرد: من وقتی تنها می‌نشینم و فکر می‌کنم، خیلی رویا پردازی می‌کنم. برخلاف برخی بازیکنان که می‌خواهند در بزرگ ترین تیم اروپا بازی کنند یا با تیم شان قهرمان شوند، آرزو‌های من سقف ندارد. در واقع این سقف زمانی مشخص می‌شود که دیگر نتوانم بازی کنم و در آن زمان با خودم می‌گویم چه آرزو‌هایی را کسب کرده ام.

او افزود: هیچ وقت آرزو نکرده بودم که در جام جهانی پنالتی کریستیانو رونالدو را بگیرم و فقط می‌خواستم در این رقابت‌ها بهترین بازی هایم را انجام داده و بهترین نمایش را داشته باشم. بازهم می‌گویم آرزوهایم سقف ندارد بلکه می‌خواهم با بیشترین رکورد‌ها بیشترین افتخارات را به دست بیاورم.

دروازه بان تیم پرسپولیس در پایان تصریح کرد: انشالله مردم برای من دعا کنند. سرباز کشورم و نماینده مردم ایران هستم و آن‌ها به من روحیه دادند که اکنون بین بهترین‌های آسیا هستم. مردم از من حمایت کردند و امیدوارم جایزه را بگیرم. اگر بهترین بازیکن آسیا شوم این جایزه را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها