احتمال مربیگری مارادونا

انتقال مالکیت یکی از تیم‌های فوتبال اسپانیا، ممکن است فرصت مربیگری در این کشور را برای اسطوره فوتبال آرژانتین فراهم آورد.

احتمال مربیگری مارادونا

به نقل از نشریه مارکا، باشگاه الچه در دسته دوم فوتبال اسپانیا در آستانه خریداری شدن توسط یک مدیربرنامه فوتبالی به نام کریستین براگارنیک است، کسی که مدیر برنامه‌های دیه‌گو مارادونا هم است. به همین دلیل شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه اسطوره فوتبال آرژانتین ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان سرمربی تیم فوتبال الچه منصوب شود.

مارادونا که در دوران بازیگری‌اش در اسپانیا برای تیم‌هایی مانند بارسلونا و سویا بازی کرده است، در حال حاضر هدایت تیم خیمناسیا لاپلاتا در لیگ دسته اول آرژانتین را برعهده دارد. او هنوز مربیگری در فوتبال اسپانیا را تجربه نکرده است و به همین دلیل ممکن است که به واسطه براگارنیک این فرصت برای او فراهم شود. در واقع این فرضیه‌ای است که خبرنگار برنامه چیرینگیتو در تلویزیون اسپانیا آن را مطرح کرد.

در همین راستا، نشریه مارکا با برخی از افراد نزدیک به مارادونا تماس گرفته تا از صحت و سقم این ماجرا مطلع شود و آنها نیز در پاسخ به این روزنامه مادریدی اعلام کردند که انتصاب این مرد آرژانتین به عنوان سرمربی الچه بسیار سخت اما غیرممکن نیست.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها