گواردیولا: از شکست فصل قبل مقابل نیوکاسل درس گرفتیم

پپ گواردیولا به تیمش اجازه حتی یک باخت دیگر را هم نمی‌دهد.

گواردیولا: از شکست فصل قبل مقابل نیوکاسل درس گرفتیم

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نیوکاسل ادعا کرد بازیکنان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس حتی نباید یک شکست دیگر را هم تجربه کنند.

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت:  به این فکر نمی‌کنم که باید در چند بازی پیروز شویم. فقط می‌دانم دیگر نباید شکست بخوریم. در حال حاضر به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کنم.  اول باید از لسترسیتی و سپس از  لیورپول عبور کنیم. وقتی در رقابت‌های مختلف، هر 3 روز یک بار بازی می‌کنید، هدف شما فقط بازی بعدی است. باید بهترین بازیکنان را برای آن بازی خاص انتخاب و سعی کنید پیروز شوید. 

گواردیولا در مورد شکست تیمش مقابل نیوکاسل در فصل گذشته گفت: آن بازی فراموش شده است. کند بازی کردیم و حمله نکردیم. گویی یادمان رفت حمله کنیم. از آن بازی درس گرفته‌ایم  و در مورد آن صحبت کردیم. شب بدی داشتیم. به روش خودمان کار نکردیم. باید خودمان باشیم. گفتن حقیقت، باعث عصبانیت نمی‌شود. نیوکاسل خوب دفاع کرد و 2 شوت در چارچوب زد. ما در آن بازی به روش خودمان بازی نکردیم اما از بازی بعد از آن، تلاش کردیم خودمان باشیم. در آن لحظه فکر نمی‌کردم پس از آن بازی، 14 پیروزی به دست آوریم و قهرمان لیگ شویم. میکل آرتتا در بین نفرات ماست و به نیوکاسل سفر می‌کند. فعلا قرار نیست او سرمربی آرسنال شود!

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها