دفاعیه مورنو در قبال اتهامات انریکه پس از ترک تیم ملی اسپانیا

سرمربی اخراج شده تیم ملی اسپانیا در یک کنفرانس خبری از خودش مقابل اتهامات دفاع کرد.

دفاعیه مورنو در قبال اتهامات انریکه پس از ترک تیم ملی اسپانیا

مورنو، سرمربی اخراج شده تیم ملی اسپانیا با ترتیب دادن یک کنفرانس خبری، پاسخ اظهارات لوئیس انریکه، سرمربی فعلی لاروخا را که دلیل اخراج او را بی‌وفایی و خیانت مورنو خوانده بود، داد.

او در این باره گفت: من به خاطر اینکه سریع صحبت می‌کنم، عذر می‌خواهم  اما نمی‌خواهم زمان را ازدست بدهم. این لحظه بسیار ناخوشایندی برای من است زیرا من اصلا نمی‌خواستم  چنین شرایطی اتفاق بیفتد. این کنفرانس مطبوعاتی را به خاطر خودم نمی‌خواستم. مایلم  حقایق زیادی را به شما بگویم زیرا زاویه دید من در این ماجرا نادیده گرفته شده است. 9 سال قبل کارم را با لوئیس انریکه در بارسلونای B آغاز کردم. ما با هم به رم رفتیم و به خاطر او یک سال کار نکردم. در سلتا با هم بودیم و سال‌های موفقیت آمیزی داشتیم. سپس او نخواست با من ادامه بدهد و اونزوئه، کمک انریکه  در بارسلونا شد. سپس کار در تیم ملی پیش آمد.

مورنو در ادامه افزود: کسی نمی‌دانست  مشکل انریکه چقدر طول می‌کشد اما ما همیشه در همه موارد مشورت می‌کردیم. قبل از 12 سپتامبر، او به من همه کارهایی که باید انجام می‌دادم  را تفهیم کرد و گفت که به من افتخار می‌کند. سپس آن اتفاق برای دختر او رخ داد و یک هفته بعد من برای دیدن و حمایت از انریکه رفتم. او به من گفت همه را حفظ می‌کند، غیر از من!  تعجب کردم زیرا نمی‌دانستم  چه کار اشتباهی انجام داده‌ام. نمی‌خواست دیگر روی من حساب کند و آن زمان برای اولین بار متوجه شدم لوئیس انریکه می‌خواهد برگردد.از آنجا که  آدم وفاداری هستم، به مولینا گفتم  باید برای جدایی‌ام توافق کنیم. هنوز نمی‌دانم  چرا انریکه دیگر از من خوشش نمی‌آید. او حتی  توضیح هم نداد. من اولین نفری بودم که از بازگشت لوئیس خوشحال شدم. اسپانیا می‌تواند با این کادر فنی قهرمان شود. واقعا دوست دارم باز هم به عنوان سرمربی کار کنم و این چشم‌انداز من است. چیز بیشتری نمی‌توانم  بگویم!

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها