والورده: بهبود ارتباط مسی و گریزمان به گذر زمان نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش مقابل دورتموند و صعود به مرحله یک هشتم نهایی، از عملکرد مهاجمانش تمجید کرد.

والورده: بهبود ارتباط مسی و گریزمان به گذر زمان نیاز دارد

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) در دومین شب از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میهمان آلمانی‌اش بوروسیا دورتموند را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. هر سه گل بارسلونا در این بازی توسط مثلث خط حمله این تیم به ترتیب توسط لوئیس سوارس، لیونل مسی و آنتوان گریزمان به ثمر رسید. در این میان سومین گل بیشتر جلب توجه می‌کرد، چون مسی سازنده گلی بود که مهاجم تعویضی بارسایی‌ها به ثمر رساند و این نشانه‌ای از بهبود روابط و شناخت میان این دو بازیکن بود.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی درباره رابطه مسی و گریزمان گفت: درباره ارتباط میان این دو نفر چیزهای زیادی گفته شده است به خصوص وقتی که یکی از آنها گل می‌زند. بازیکنان خوب همیشه یکدیگر را درک می‌کنند. به عنوان مثال لوئیس و لئو به طرز بی‌عیب و نقصی یکدیگر را پیدا می‌کنند، چون مدت‌ زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند. مسی و گریزمان هم با گذر زمان شناخت بهتری از هم پیدا می‌کنند و ارتباط‌شان قوی‌تر خواهد شد. ما باید زمان‌بندی مناسبی برای رسیدن به این هدف داشته باشیم. با گذر زمان همه چیز میان آنها بهتر می‌شود. مسی؟ چه چیزی می‌توانم درباره او بگویم؟ او باورنکردنی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها