پزشکان بارسلونا راهی برای کمک کردن به عثمان دمبله پیدا کنند

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا از کادر پزشکی این تیم خواست برای پایان دادن به مصدومیت‌های پی‌در‌پی هم‌تیمی فرانسوی او چاره‌ای بیاندیشند.

 پزشکان بارسلونا راهی برای کمک کردن به عثمان دمبله پیدا کنند

به دنبال مصدومیت دوباره عثمان دمبله در بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل بوروسیا دورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، لوئیس سوارس از پزشکان بارسلونا خواست فکری برای پایان دادن به آسیب‌دیدگی‌های متوالی این بازیکن فرانسوی پیدا کنند.

دمبله در دقیقه 25 بازی مصدوم و مجبور شد جای خود را به آنتوان گریزمان بدهد. باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که دمبه دچار کشیدگی عضله از ناحیه ران شده است اما نیاز است که تحت معاینات تکمیلی‌ قرار بگیرد تا میزان دقیقه مصدومیتش مشخص شود. این نهمین مصدومیتی است که دمبله از زمان انتقال 2015 میلیون یورویی‌اش از دورتموند به بارسلونا در تابستان سال 2017 تجربه می‌کند.

سوارس درباره وضعیت هم‌تیمی‌اش گفت: پزشکان باید راهی برای رفع مصدومیت‌های دمبله کنند. آنها باید بفهمند که چرا او مدام مصدوم می‌شود و در حالی که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته دوباره آسیب می‌بیند. امیدوارم که عثمان به زودی به جمع ما برگردد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها