توضیحات دبیر فدراسیون کشتی درباره ماندن کوبایی‌ها در ایران

دبیر فدراسیون کشتی گفت: با وجودی که محمد بنا اردوی تیم ملی را تعطیل کرد اما تیم فرنگی کوبا تمریناتش را ادامه می‌دهد و پذیرایی خوبی از آنها داشته‌ایم.

توضیحات دبیر فدراسیون کشتی درباره ماندن کوبایی‌ها در ایران

سیدجلال عسگری  در مورد دلیل ماندن تیم ملی کشتی فرنگی کوبا در ایران با وجود تعطیلی اردوی تیم ملی فرنگی ایران اظهار داشت: تیم کوبا در  دو گروه در روزهای سوم و چهارم آذر ماه برای برپایی اردوی مشترک با تیم ملی، پیش از برگزاری جام جهانی به ایران آمد. زمان برگشت این تیم به کشورش، 10 آذر بود و نتوانستند بعد از تعویق زمان جام جهانی، زمان پروازشان را تغییر دهند، به همین دلیل در ایران ماندند و در روزهای گذشته برنامه‌های تفریحی برای آنها در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با وجودی که محمد بنا اردوی تیم ملی را تعطیل کرد اما تیم فرنگی کوبا تمریناتش را ادامه می‌دهد و پذیرایی خوبی از آنها داشته‌ایم. سرکنسولگری و سفیر کوبا نیز از این مسئله ابزار رضایت کردند و خیلی متاسف هستند از اینکه مسابقات جام جهانی فرنگی به تعویق افتاده است.

عسگری عنوان کرد: آنها حتی با نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی صحبت کردند و گفتند که در ایران برای برگزاری جام جهانی امنیت کامل برقرار است. کوبایی‌ها فعلا در ایران مانده‌اند تا بعد از تعیین تکلیف جام جهانی از سوی اتحادیه جهانی، در مورد برنامه‌شان تصمیم‌گیری شود. فکر می‌کنم بلیت‌شان را جابه‌جا کنند.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد اینکه اتحادیه جهانی چه زمانی، تاریخ جدید برگزاری رقابت های جام جهانی در تهران را اعلام خواهد کرد، گفت: سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که زودتر زمان جدید برگزاری این رقابت‌ها اعلام شود. کمیته ملی المپیک نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده و وزارت ورزش نیز پیگیر است. اتحادیه جهانی از همان ابتدا اعلام کرد که مسابقات به تعویق افتاده و صحبتی از لغو آن مطرح نشد.

عسگری همچنین در خصوص وضعیت هیئت‌های کشتی استان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، تاکید کرد: در حال انجام کارهای مربوط به برگزاری انتخابات اردبیل و اراک هستیم. بنا بود بعد از برگزاری جام جهانی در این خصوص تصمیم‌گیری شود. هیئت یاسوج نیز اکنون با سرپرست اداره می‌شود که به دنبال برگزاری انتخابات آن هستیم. در چند استان نیز دوره چهار ساله روسا تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها