سولسشایر: مسافت زیاد، دردسر ما در بازی مقابل آستاناست

اولگنار سولسشایر امیدوار است تیمش با وجود قطعی کردن صعود، بازی با نماینده قزاقستان را جدی بگیرد.

سولسشایر: مسافت زیاد، دردسر ما در بازی مقابل آستاناست

اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آستانا در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا از بازیکنانش خواست با وجود قطعی شدن، این رقابت را جدی بگیرند.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: قطعی شدن صعود به دور بعد پس از 4  بازی، این فرصت را به ما می‌دهد تا به بازیکنان با تجربه‌ای که زیاد بازی نکرده‌اند، میدان بدهیم. آکسل توانزبه، لوک شاو و جسی لینگارد در بازی‌های زیادی به میدان نرفته‌اند. فرصت خیلی خوبی است تا لی گرانت برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد. سخت است که مقابل بزرگان به جوانان بازی بدهیم. جام اتحادیه هم در پیش است و به نظر من این فرصتی عالی است تا همه آن‌ها را با هم به کار بگیریم. آماده بازی هستیم. مسافت زیاد و اختلاف زمانی یک دردسر برای ماست اما می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.ماجرای مکس تیلور، فوق العاده است.در همان ابتدای روی کار آمدنم در منچستر، مکس را دیدم. امیدوارم اتفاقاتی که برایش افتاد، برای هیچ‌کس دیگری رخ ندهد. او می‌تواند برای سایرین الهام بخش باشد. با توجه به اتفاقاتی که در زندگی برایش رخ داده است، درون زمین ترسی نخواهد داشت. 

او در ادامه افزود: تصمیم‌هایی می‌گیرم که منافع منچستریونایتد را تامین کند.لی گرانت، ایثن لیرد، برنارد و لویت از اول بازی می‌کنند پس چند نفری از جوانان را خواهید دید.فکر می‌کنم بازی سخت و برابری باشد. تعدادی بازیکن جوان داریم که به نظرم این بهترین فرصت برای آن‌ها جهت شروع یادگیری است. انتظار ندارم بر بازی حکمفرما باشند اما باید رقابت کنیم. اگر با تمامی بازیکنان اصلی می‌رفتیم، آنگاه شانس بیشتری برای برنده شدن داشتیم. شاهد بازی بسیار خوبی خواهیم بود.فکر می‌کنم رقابت کردن برای فتح لیگ اروپا دشوار باشد و ما این رقابت‌ها را جدی گرفته‌ایم. این فرصتی برای کسب جام است پس تلاش‌مان را خواهیم کرد. می‌خواهیم دیدار تماشاگر پسندی را برای طرفداران‌ خودمان ارائه کنیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها