۴ چهره خاص سپاهان مقابل استقلال

تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی خانگی مقابل پیکان در جام حذفی، باید یکبار دیگر در خانه به میدان برود که این مسابقه، دیداری در لیگ برتر و مقابل استقلال است.

۴ چهره خاص سپاهان مقابل استقلال

تیم فوتبال سپاهان که با امیر قلعه نویی روزهای خوب و پر امیدی را در این فصل تجربه می‌کند و خود را مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی می‌داند، در آخرین دیداری که به میدان رفت موفق شد در خانه پیکان را در چارچوب رقابتهای جام حذفی با نتیجه دو بر یک شکست دهد. سپاهانی‌ها حالا باید به فاصله ۴ روز بعد از این بازی، در لیگ برتر از استقلال میزبانی کند که این یکی از مهم ترین دیدارهای نیم فصل اول آنها می‌باشد.

این دیدار برای هر دو تیم یک بازی ویژه است. شرایط جدولی دو تیم، سوابق دیدارهای گذشته، کُری‌های شدید بین هواداران و رقابت دیرینه دو تیم، همه و همه از عواملی است که می‌تواند بر حساسیت این بازی تاثیرگذار باشد.

اما این بازی ۴ چهره ویژه هم دارد. ۳ بازیکن و سرمربی سابق آبی پوشان که از استقلالی‌های قدیم هستند و همواره نامشان به تیم استقلال و تاریخ این باشگاه نیز گره خورده است.

امید نورافکن کاپیتان تیم امید ایران به همراه علی قربانی و سجاد شهباززاده، ۳ بازیکن مهم و تاثیرگذار سپاهان هستند که هر ۳ در فاز تهاجمی از نفرات موثر تیمشان می‌باشند.

اما بی تردید مهم ترین چهره استقلالی حاضر در سپاهان کسی نیست جز خود امیر قلعه نویی. سرمربی سپاهان به لحاظ کسب مقام قهرمانی پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر است و با هر دو تیم استقلال و سپاهان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده.

وی در این بازی به عنوان سرمربی سپاهان روبروی استقلال خواهد ایستاد تا این تقابل هم یکی از جذابیت‌های این بازی باشد که می‌تواند بر حاشیه‌های آن بیفزاید.

دیدار دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت ۱۵ روز شنبه ۹ آذر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که با ۲۲ و ۲۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها