محسن بنگر : پرسپولیس نیم فصل دوم احیا می‌شود

مدافع اسبق سرخ‌پوشان پایتخت گفت: شرایط پیش آمده برای کالدرون عادی است و برانکو هم که سال اول به پرسپولیس آمده بود همین مشکلات را داشت.


محسن بنگر : پرسپولیس نیم فصل دوم احیا می‌شود

محسن بنگر، مدافع اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران که مدتی است فوتبال حرفه‌ای را کنار گذاشته، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط حال حاضرش گفت: من فوتبالم تمام شده ولی شغلم فوتبال است و دوست دارم کارم را در مربیگری ادامه دهم و مدارکش بگیرم.

مدافع اسبق سرخ‌پوشان، در پاسخ به این سوال که آیا برخی از مربیان جوان در انتخاب تیم اشتباه نمی‌کنند؟ اظهار داشت: هر کسی مسئول تصمیم کار و حرفه‌ای است که برای خودش در نظر می‌گیرند. خیلی‌ها مربیگری را زود شروع کردند و موفق شدند مثل یحی گل‌محمدی و محمد نصرتی که در گل ریحان خیلی خوب کار می‌کند. هرکسی باید خودش در این شرایط قرار بگیرد تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. بالطبع برخی از مربیان نیز نتوانستند موفقیت لازم را به دست آورند.

بنگر در ادامه درخصوص وضعیت لیگ برتر و تیم‌های مدعی این فصل خاطرنشان کرد: لیگ هنوز جا نیفتاده است و غیر از سپاهان که الان ثبات خوبی دارد بقیه تیم‌ها هنوز ثبات خودشان را پیدا نکردند. استقلال هم به تازگی وضعیت خوبی پیدا کرده است. نیم فصل دوم خیلی جذاب و قشنگ می‌شود و تیم‌ها با آمادگی صددرصد در لیگ شرکت می‌کنند و شناخت خیلی خوبی  هم از هم دارند. به‌نظرم تا هفته بیست و پنجم نمی‌توانیم بگوئیم کدام تیم شانس قهرمانی دارد.

او افزود: علاوه بر سپاهان و استقلال که شرایط خوبی درحال حاضر دارند پرسپولیس هم یکی از شانس‌های قهرمانی است و تیم تراکتور‌سازی نیز در کورس خواهد ماند. تیم فولاد نیز جزو تیم‌های خوب این فصل است و می‌تواند برای تیم‌های بزرگ دردسر درست کند. ولی خب به نظرم یکی از شانس‌های قهرمانی امسال شهر خودرو است چون گل‌محمدی تیم یکپارچه‌ای درست کرده و اگر ثبات داشته باشند و مشکلات مالی که گریبانگیر همه تیم‌ها است یقه شهرخودرو را نگیرد این تیم می‌تواند یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی باشد.

بنگر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون در ادامه راه می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد یا خیر؟ اظهار داشت: این شرایط عادی است و برانکو هم که سال اول به پرسپولیس آمده بود همین مشکلات را داشت. یادم هست که در رده هشتم جدول بودیم ولی بعد از نیم فصل که به پایان رسید برانکو با تیم اخت شد و شروع کردیم به خوب بازی کردن و به نظرم کالدرون هم وقت دارد و در ادامه تیمش را می‌شناسد و اگر به او وقت دهند می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. پرسپولیس تنها تیمی است که افراد سال گذشته‌اش را حفظ کرده و مهره‌های زیادی دارد.

مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در این فصل گفت: تیم 3 دفاع وسط خیلی خوب دارد، کنعانی‌زادگان دفاع فیکس تیم ملی‌ بازیکن جوان و سرعتی خوب‌مان است که الان جزو 3 بازیکن اول ایران است. سیدجلال و شجاع نیز در 3 سال اخیر خیلی موفق بودند و سه جام برای هواداران آوردند و با کل تیم هماهنگ هستند. قطعا برای هر مربی سخت است که کدام یک از این بازیکنان را در زمین بگذارد. هر سه بازیکن قابلیت فیکس بازی کردن را دارند و هر کدام از آنها برای هر تیمی غنیمت هستند. پرسپولیس در ادامه لیگ وضعیت بهتری پیدا می‌کند و هواداران باید صبور باشند و وضعیت گذشته این تیم را در نظر بگیرند که همیشه در مقاطعی تیم افت پیدا کرده است.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها