استقلال چگونه صدرنشین لیگ می‌شود

تیم فوتبال استقلال که در شش بازی اخیرش در لیگ برتر به پیروزی رسیده، این شانس را دارد تا در صورت بروز برخی اتفاقات در هفته دوازدهم به صدر جدول برسد.

استقلال چگونه صدرنشین لیگ می‌شود

تیم فوتبال استقلال را می‌توان به لطف نتایج هفته‌های اخیرش، بهترین و آماده ترین تیم در لیگ برتر دانست. آنها در شش بازی آخرشان در این مسابقات به پیروزی رسیده و ۱۰۰ درصد امتیازات را از هفته ششم تا یازدهم گرفته‌اند و به رده سوم جدول رسیدند.

شاگردان استراماچونی در پایان هفته یازدهم و در حالی که یک بازی بیشتر از شهرخودرو و سپاهان دارند، با ۲ و یک امتیاز کمتر از این دو تیم در رده سوم قرار گرفته‌اند و حالا این شانس را دارند که در پایان هفته دوازدهم در صورت بروز دو اتفاق همزمان، به صدر جدول برسند.

آبی پوشان که در اوج آمادگی ذهنی، بدنی و فنی قرار دارند، در هفته دوازدهم و در دیداری که روز شنبه برگزار می‌شود میهمان سپاهان هستند و اگر مثل شش بازی گذشته شان در این بازی هم پیروز شوند، ۲۴ امتیازی شده و بالاتر از سپاهان ۲۲ و شهر خودر ۲۳ امتیازی موقتا در صدر جدول قرار می گیرند. 

دو ساعت بعد از اتمام دیدار آبی پوشان مقابل سپاهان، شهر خودرو صدرنشین کنونی لیگ در خانه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود و اگر شهر خودرو در خانه پیروز نشود، آنگاه آبی پوشان صدرنشین هفته دوازدهم خواهند بود و بعد از سه سال، به صدر جدول خواهند رسید.

شهر خودرو حتی اگر در خانه مقابل صنعت نفت مساوی کند، تفاضل گلش کمتر از آبی پوشان است و این باعث می شود شاگردان استراماچونی در صورت غلبه بر سپاهان حتی در صورت مساوی شهر خودرو، بالاتر از این تیم در صدر جدول قرار بگیرند. 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها