واکنش سپاهان به برخورد قلعه‌نویی با بازیکنان

امیر قلعه‌نویی، قصد دارد با بازیکنان تیم فوتبال سپاهان به دلیل عملکردشان مقابل پیکان برخورد کند.

واکنش سپاهان به برخورد قلعه‌نویی با بازیکنان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز گذشته (سه‌شنبه) در اصفهان به مصاف تیم پیکان رفت و در نهایت این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تیم سپاهان علاوه بر ۲ گلی که در این بازی به ثمر رساند، چند موقعیت بسیار خوب دیگر را از دست داد. همین مسئله کافی بود تا امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی حسابی از خجالت بازیکنانش در بیاید. سرمربی سپاهان درباره عملکرد ضعیف بازیکنان خود در این بازی گفت: حتما با بازیکنانم از کاپیتان گرفته تا بقیه برخورد خواهم کرد.

در همین راستا، قلعه‌نویی قرار است به زودی جلسه‌ای فنی را با بازیکنان تیمش برگزار کند تا در آن صحبت‌هایی متفاوتی انجام دهد. این نشست قرار است قبل از بازی روز شنبه سپاهان مقابل استقلال برگزار شود. نکته جالب توجه اینجاست که باشگاه سپاهان قصد هیچ‌گونه دخالتی در این موضوع ندارد. مسعود تابش در خصوص دلخوری قلعه‌نویی از بازیکنان این تیم، گفت: باشگاه هیچ دخالتی در این مورد ندارد و برخورد سرمربی با بازیکنان قطعا فنی است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد قلعه‌نویی قصد دارد قبل از بازی تیمش مقابل استقلال، حسابی از نظر روحی - روانی روی بازیکنان سپاهان کار کند و نکات مدنظرش را به آنها بگوید چراکه بازی پیش‌روی طلایی‌پوشان مهم‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها