بزرگان به دنبال صعود

در شبی که خیال ۳ تیم بابت صعود راحت است، بزرگان جا مانده با نهایت توان برای دریافت بلیت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد.

 بزرگان به دنبال صعود

هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند تنها ابهام موجود در گروه اول را از بین ببرد، تکلیف تیم دوم صعود کرده از گروه دوم را مشخص کند و  به منچسترسیتی و اتلتیکومادرید اجازه حضور در مرحله بعد را بدهد.

رئال مادرید اوج گرفته در انتظار دست و دلبازی پاری‌سن‌ژرمن

 رئال مادرید در بازی خانگی مقابل پاری‌سن‌ژرمن از پیش صعود کرده به یک پیروزی برای محرز کردن صعودش نیاز دارد؛ اتفاقی که در صورت وقوع، تیم اوج گرفته زیدان را به سرگروهی در پایان بازی‌های گروه اول امیدوار می‌کند. در غیر این صورت اول شدن تیم پاریسی در گروه قطعی می‌شود و در صورت برتری بروژ در بازی همزمان، رئال باید در بازی آخر در خانه بروژ حتما یک تساوی کسب کند تا به مرحله بعد برسد، البته رئال در یک حالت حتی در صورت نبردن بازی هم به مرحله بعد می‌رسد؛ چنانچه بروژ موفق به کسب برتری مقابل گالاتاسرای حذف شده نشود.

رئال مادرید در جریان پیروزی ابتدای هفته در لالیگا نشان داد به روزهای اوج برگشته و از طرفی پاریسی‌ها هنوز به اندازه روزهای بازی رفت آماده هستند. برتری 3 بر صفر میهمان این بازی در دور رفت، حس انتقام را در تیم جنگجوی زیدان بیدار کرده است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها