کمالوند: دو ماه است اجاره محل اسکان را نداده‌ایم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: دو ماه است نتوانسته‌ایم اجاره حضور در مجموعه ورزشی بانک ملی را پرداخت کنیم و مشکلات بسیار زیادی داریم.

کمالوند: دو ماه است اجاره محل اسکان را نداده‌ایم

فراز کمالوند  در مورد مشکلات مالی پارس جنوبی اظهار داشت: باوجود وعده‌های پیاپی که به مسئولان مجموعه ورزشی بانک ملی داده بودیم اما دو ماه است بابت اسکان در این مجموعه پولی داده نشده است. این در حالیست که نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد از هزینه‌ها را کم کرده‌ایم اما مشکلات ما کم نشده و دردسرهای زیادی داریم. 

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: باید روز جمعه در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری برویم اما تا این لحظه که ساعت 15 روز سه‌شنبه 5 آذر ماه است،‌ هنوز نه بلیت پرواز به بوشهر خریداری شده و نه هتلی در این شهر رزرو شده است. این واقعیت‌های موجود باشگاه ماست. 

کمالوند افزود: مشکلات ما همچنان پابرجاست و امیدوارم طی امروز و فردا برطرف شود. مسئولان مجموعه ورزشی بانک ملی به دلیل رفاقتی که با من دارند، با قیمت کمتری این مجموعه را در اختیار ما قرار دادند اما با همین شرایط هم ما نتوانستیم دو ماه به آنها اجاره بدهیم. اول فصل برای برگزاری اردو به سرعین اردبیل رفتیم اما هنوز پول هتل ما در این شهر پرداخت نشده است. 

وی عنوان کرد: بازیکنان ما حتی برای فیزیوتراپی و تهیه دارو دچار مشکل هستند و خود بازیکنان از جیب خود برای تهیه دارو هزینه می‌کنند. هزینه‌های فیزیوتراپی و عکسبرداری از کاخا شوویلی بازیکن مصدوم تیم را خودم از جیبم پرداخت کردم. مشکلات ما آنقدر زیاد است که برای هزینه‌های روزانه‌ هم دچار مشکل هستیم. 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: مهندس موسوی و آقای مرادی سرپرست باشگاه پیگیر مشکلات هستند اما به تنهایی کاری از آنها برنمی آید.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها