انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از گابریل کالدرون

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ویلموتس و تیم ملی نباید به خواب زمستانی بروند.

انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از گابریل کالدرون

عباس کارگر، بازیکن تیم ملی و پرسپولیس در دهه ۶۰، در خصوص شرایط این روز‌های دو تیم با ما همکلام شد.

پرسپولیس در عین ناباوری مقابل نفت مسجدسلیمان بازنده شد. نظر شما در این خصوص چیست؟چه بگویم؟

اعصاب‌مان خرد شد. ۹۰ دقیقه حرص خوردیم. پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان نه تاکتیک درست و حسابی داشت و نه بازیکنانش باانگیزه بودند. معلوم نیست پس از چند روز تعطیلی لیگ کالدرون با بچه‌ها چگونه کار کرده بود. تیم اصلاً خوب بازی نکرد و موقعیت گلزنی درست و حسابی نتوانستیم روی دروازه نفت مسجدسلیمان ایجاد کنیم.

به نظر شما مشکل اصلی کجاست؟

از قرار معلوم کالدرون این‌کاره نیست و به قول معروف تفکراتش به درد پرسپولیس نمی‌خورد. هم مهره‌چینی‌اش مشکل دارد و هم تعویض‌هایش پر از ایراد است. همین می‌شود که پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد.

در خط حمله هم مشکلات زیادی داریم.بله ما حداقل ۲ مهاجم قدرتمند می‌خواهیم و یک هافبک که در بازیسازی تبحر داشته باشد وگرنه شرایط پرسپولیس بدتر خواهد شد.

فکر می‌کنید برکناری کالدرون راه‌حل مناسبی باشد؟یازده هفته از لیگ گذشته و اگر مربی حرفه‌ای باشد قطعاً تأثیر مثبت خود را در تیم خواهد گذاشت. من نمی‌گویم حتماً باید کالدرون برکنار شود، ولی چطور یک مربی پس از ۱۱ هفته هنوز به یک ترکیب ایده‌آل دست پیدا نکرده و هر بازی با تغییرات زیاد تیمش را به میدان می‌فرستد. به هر حال انصاری‌فرد که خودش یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده باید هرچه زودتر فکری به حال شرایط پرسپولیس بکند.

با این تفاصیل شانس قهرمانی پرسپولیس کمتر شده است.

بله اگر چه ما می‌توانیم با اندکی تغییرات در نیم‌فصل دوم دوباره جان بگیریم و به کورس قهرمانی برگردیم، ولی با شرایط کنونی نمی‌شود امیدوار به آینده بود.

تیم ملی هم در بازی‌های مقدماتی چنگی به دل نزد و حالا شرایط بحرانی پیدا کرده‌ایم؟

بله ۲ باخت عجیب داشتیم و صدرنشینی در رنکینگ آسیایی فیفا را هم از دست دادیم. اگر چه ما قطعاً صعود می‌کنیم، ولی ویلموتس و تیم ملی نباید به خواب زمستانی بروند و یک هفته مانده به بازی‌های برگشت یادشان بیفتد که بازی دارند. ما باید حداقل در ماه یک هفته اردو برپا کنیم و ویلموتس هم با جدیت پای کار بایستد و تیم را آماده کند. ما باید به فکر بازی‌های مرحله بعدی هم باشیم که رقبای‌مان حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر هستند.

 

منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها