مغانلو: می‌توانیم یقه تیم‌های بزرگ را بگیریم

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: می‌توانیم یقه تیم‌های بزرگ را در جام حذفی بگیریم.

مغانلو: می‌توانیم یقه تیم‌های بزرگ را بگیریم

شهریار مغانلو  درخصوص وضعیت پیکان در آستانه بازی با سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به لغو بازیمان در لیگ برتر، سعی کردیم که تمرینات خوبی در این مدت انجام دهیم و در شرایط بازی بمانیم. الان هم همه تمرکز ما روی بازی با سپاهان در جام حذفی است و به چیزی جز این بازی فکر نمی‌کنیم. 

وی در خصوص بازی دوستانه پیکان مقابل گل ریحان هم افزود: از ‌آنجایی که بازی ما در لیگ برتر لغو شده بود به همین دلیل مربیان تیم تصمیم گرفتند یک بازی دوستانه انجام دهیم و به همین خاطر با تیم خوب گل ریحان بازی کردیم. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و خوشخبتانه موقعیت‌های ما در این بازی تبدیل به گل شد. به نظر من این بازی به ما کمک زیادی کرد و در شرایط خوبی قرار گرفتیم. 

مغانلو درباره بازی با سپاهان که روز سه‌شنبه در اصفهان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: سپاهان از تیم‌های بزرگ و ریشه‌دار است و اکنون جزو تیم‌های بالای جدول در لیگ برتر است،مطمئنا بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. به خصوص اینکه بازی در اصفهان و در خانه این تیم مقابل هوادارانش برگزار می‌شود. تیم سپاهان کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و قیمت چند بازیکن این تیم از کل بازیکنان پیکان بیشتر است. 

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم که در این بازی دسته پُر از زمین بیرون بیاییم چرا که حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و نشان دادیم که می‌توانیم یقه تیم‌های بزرگ را بگیریم. به هر حال هدف ما قهرمانی در جام حذفی است چرا که مسیر رسیدن به آسیا در این بازی‌ها خیلی کوتاه‌تر است و با 6-5 بازی می‌توانیم به آسیا برسیم. به همین دلیل با تمرکز بسیار زیاد مقابل سپاهان بازی خواهیم کرد. 

مهاجم پیکان در خصوص بازی‌های سخت این تیم در هفته‌های پایانی تا نیم فصل اول لیگ برتر گفت: خیلی برنامه فشرده است و باید هر 6-5 روز یک بازی انجام دهیم که با توجه به اینکه ما از نظر سخت‌افزاری خیلی شرایط خوبی نداریم به همین خاطر خیلی سخت است که بتوانیم بدن‌های خودمان را آماده نگه داریم. امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم بدن‌های خودمان را حفظ کنیم و بدون خستگی به مصاف رقبا برویم. به هر حال همه بازی‌ها سخت است و در لیگ بازی آ‌سان نداریم. توکل به خدا و ببینیم چه می‌شود. 

مغانلو درخصوص اینکه با توجه به عملکرد خوبی که در این فصل داشته آیا با پیشنهادی روبرو شده و احتمال جدایی‌اش از پیکان در نیم فصل وجود دارد یا نه تصریح کرد: من همه تمرکزم را روی پیکان گذاشتم و قطعا هرچه قسمت باشد همان خواهد شد. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها