حدادی: به سلطانی‌فر قول مدال المپیک دادم

دارنده تنها مدال تاریخ دوومیدانی ایران در بازی‌های المپیک گفت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان قول مدال بازی‌های المپیک 2020 توکیو را دادم.

حدادی: به سلطانی‌فر قول مدال المپیک دادم

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احسان حدادی دیدار با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: واقعیت این است که سلطانی‌فر مسایل منختلف ورزش کشور از جمله قهرمانان را با دلسوزی و بصورت ریز رصد می‌کنند و کمتر دوستانی در وزارت ورزش و جوانان آمدند که به اندازه او مسائل دوومیدانی را تا این حد رصد کنند.

پرافتخارترین ورزشکار دوومیدانی ایران گفت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان  برنامه‌های مختلف دوومیدانی را مرور کردیم و ایشان در جریان کامل فرآیند آماده سازی بنده قرار گرفتند و برنامه‌های هفت تا هشت ماه آینده پیش رو تا المپیک را ارائه دادم .درباره برنامه‌های بلند مدت دوومیدانی صحبت شد تا بصورت گلخانه‌ای تعدادی از استعدادهای این رشته برای مدال آوری مورد توجه قرار گیرند، چرا که دوومیدانی یک رشته دیربازده هست و اگر این اتفاق رخ دهد قطعا می‌توانیم از این رشته در بازی‌های آسیایی در ادوار آینده بیشترین مدال را بگیریم.

وی ادامه داد: هم روابطش وجود دارد و هم از پتانسیل خوبی در این رشته برخورداریم و از طرفی با توجه به این مهم که 18 سال تجربه اردوهای کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی را دارم، این بستر فراهم است تا دوومیدانی را از این شرایطی که دارد نجات دهیم. سلطانی‌فر هم روی این مهم تاکید داشت. دوومیدانی یک رشته استراتژیک بوده و ورزش اول المپیک محسوب می‌شود. 146 مدال در آن توزیع می‌شود و اگر نگاه ویژه شود می‌توانیم در المپیک 2024 در رشته‌های دیگر دوومیدانی و همچنین بازی‌های آسیایی نیز مدال‌هایی داشته باشیم.

احسان حدادی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان می خواست از وی قول مدال طلای المپیک بگیرد، اظهار داشت: آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است و من هم بدون شک هدفم خوشرنگ ترین مدال در بازی‌های المپیک است. به سلطانی‌فر این قول را دادم که نهایت تلاش خود را برای خوشرنگ‌ترین مدال داشته باشم و اگر اتفاق بدی برایم رخ ندهد، قطعا می توانم در المپیک 2020 روی سکو بروم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌برم و سال گذشته هم در تمرینات 67 متر پرتاب داشتم و در رقابت‌های قهرمانی جهان هم با وجود مصدومیت 65 متر پرتاب کردم و در اردیبهشت ماه هم با استمرار در تمرینات و اردوها به میزان 68 متر هم می‌رسم و تلاشم را برای حفظ آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک ادامه خواهم داد.

حدادی حریفان جدی خود برای کسب مدال المپیکی را از کشورهای سوئد، جاماییکا، اتریش و رومانی عنوان کرد و اظهار داشت: اختلاف چندانی با حریفان ندارم و معمولا بقیه رقبا هم میزان پرتابی آنها بین 67 تا 66 دارند. از طرفی در المپیک پیش رو نیز پرتاب به میزان 68 متر طلای المپیک را برای من قطعا محقق می‌سازد.

وی یکی از درخواست‌های خود را ایجاد شرایط مناسب برای آمادگی همراه با آرامش لازم برای خود خواند و تصریح کرد: در فاصله پیش رو تا المپیک، آرامش بهترین نکته برای رسیدن به مدال المپیک است و در این بین از وزیر ورزش و جوانان و رییس آینده فدراسیون همین حفظ آرامش را درخواست می‌کنم تا بتوانم با تیم مربیگری خود از جمله حسین توکلی که خودش قهرمان المپیک است و بهتر از هر کسی می‌تواند به من روحیه و آرامش دهد، ادامه دهم. خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم حمایت لازم را دارد چرا که در رشته ما فقط من نیستم که موفق می‌شوم، در واقع تیم من می‌تواند موجبات موفقیت من را رقم بزند.

احسان حدادی در ادامه توقع خود را از رییس آینده فدراسیون دوومیدانی توجه ویژه به استعدادهای این رشته در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: افزایش سطح دانش مربیان و قهرمانان با برنامه ریزی مدون امکانپذیر است و خرد جمعی و استفاده از بهترین‌های دوومیدانی را به رییس آینده این فدراسیون پیشنهاد می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها