قائدی، تعویضی موثر تیم ملی امید+ عکس

مهاجم تکنیکی تیم امید یک بار دیگر تاثیرگذاری‌اش را در ترکیب این تیم نشان داد.

قائدی، تعویضی موثر تیم ملی امید+ عکس

مهدی قائدی در فصل جاری نه تنها برای استقلال بازیکن بسیار تاثیرگذاری بوده که در ترکیب تیم امید نیز به یکی از بازیکنان مورد علاقه حمید استیلی تبدیل شده است.

 

قائدی در جریان مسابقه روز گذشته امید ایران و امید قطر یکی از بازیکنان نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم با هدفگذاری خاص استیلی وارد زمین شد. استیلی قصد داشت در زمانی که بازیکنان قطر با دوندگی زیاد خسته شده‌اند، قائدی را به زمین بفرستد تا با استفاده  از سرعت و تکنیکش خط دفاع حریف را آزار بدهد. همین اتفاق هم افتاد و او که از دقیقه 60 به زمین رفت بسیار موثر بود و چندین بار مدافعان قطری را مورد آزار قرار داد.

 

مهم‌ترین اتفاق بازی دیروز درباره قائدی در دقیقه 89 رخ داد. زمانی که او با حرکتی بسیار خوب خودش را به موقعیت تک به تک با دروازه بان قطر رساند و بعد از آنکه توپ را از گلر حریف عبور داد، با خطای او مواجه شد. در این صحنه داور با کارت قرمز دروازه بان قطری ها را جریمه کرد اما خطا را بیرون از محوطه جریمه گرفت. هر چند که بازیکنان تیم امید اعتقاد داشتند خطا داخل محوطه بوده و داور باید خطای پنالتی می‌گرفته است.

قائدی بی تردید در مسابقات انتخابی المپیک نیز می‌تواند نقش مهمی را برای شاگردان حمید استیلی ایفا کند. او حالا در تمرینات استقلال حضور یافته و باید تیم باشگاهی‌اش را همراهی کند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها