تاتنهام از مورینیو رونمایی کرد

باشگاه تاتنهام به طور رسمی از سرمربی جدید خود رونمایی کرد، کسی که حالا عنوان دومین سرمربی گرانقیمت لیگ برتر انگلیس را یدک می‌کشد.

تاتنهام از مورینیو رونمایی کرد

باشگاه تاتنهام صبح امروز (چهارشنبه) به طور رسمی ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود تا پایان فصل 23-2022 معرفی کرد. این باشگاه انگلیسی بعدازظهر امروز تصویری از آقای خاص منتشر و از سرمربی جدید خود به طور رسمی رونمایی کرد. مورینیو 56 ساله که جانشین مائوریسیو پوچتینو شد، قرار است بعدازظهر امروز در تمرین تاتنهام حضور پیدا کرده و ضمن آشنایی با شاگردان جدیدش، کارش را به طور رسمی با این تیم آغاز کند.

ژوزه مورینیو , تیم فوتبال تاتنهام انگلیس , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , پپ گواردیولا , یورگن کلوپ , اولگنار سولسشایر ,

گفته می‌شود مورینیو از تاتنهام دستمزد 15 میلیون پوندی در سال دریافت خواهد کرد که از این حیث در رده دوم مربیان لیگ برتر است که بیشترین حقوق را می‌گیرند. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با دستمزد 20 میلیون پوند در سال در صدر این لیست است و یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول و اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی منچستریونایتد نیز هر یک با دریافت 7.5 میلیون پوند در سال به طور مشترک در رده سوم جای دارند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها