می‌خواهم دوباره به پرسپولیس گل بزنم

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش توانایی خوبی در استفاده از اشتباهات حریفان دارد.

می‌خواهم دوباره به پرسپولیس گل بزنم

حسین ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در رابطه با دیدار روز آینده تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و صحبت‌هایی که در مورد برگزارشدن یا لغو این بازی وجود دارد، گفت: ما تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم. اینکه می‌گویند بازی لغو می‌شود، اهمیتی نمی‌دهیم. تمرکزمان را حفظ کردیم و برای بازی آماده هستیم تا سه امتیاز را بگیریم.

او در رابطه با نباختن نفت مسجد سلیمان توضیح داد: ما تیمی هستیم که نباختیم و می‌خواهیم به این روند مقابل پرسپولیس هم ادامه دهیم. درست است که پرسپولیس تیم قدرتمندی است، ولی ما هم پدیده لیگ هستیم و هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد باید این را بداند. ما تیم خطرناکی هستیم و هر تیمی مقابل ما اشتباه کند، به خوبی استفاده می‌کنیم.

ابراهیمی که پیش‌تر مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شده است، در این مورد می‌گوید: من بازی با پرسپولیس سابقه گلزنی دارم و خیلی دوست دارم دوباره گلزنی کنم. البته بیشتر دوست دارم تیم موفق شود و امتیازات کامل را بگیریم.

ابراهیمی با اشاره به داوری‌ها برای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید: تیم ما از داوری در بازی با فولادخوزستان ضربه خورد، ولی آن بازی تمام شده و حالا تمرکزمان روی بازی‌های بعدی است.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها