ورلد‌گیم: ایران ویلموتس برای رسیدن به قطر 2022 باید خیلی بهتر عمل ‌کند

بنابه نوشته یک سایت استرالیایی، تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر باید بسیار بهتر و قدرتمند‌تر عمل کند تا بخت حضور در این رویداد مهم را پیداکند.

ورلد‌گیم: ایران ویلموتس برای رسیدن به قطر 2022 باید خیلی بهتر عمل ‌کند

با سپری شدن نیمی از مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی 2022 در قاره آسیا سایت  The world game استرالیا به ارزیابی تیم‌های قدرتمند قاره همچون ایران، ژاپن، استرالیا و کره‌جنوبی توسط «جان دوردن»، گزارشگر خود پرداخت.

در ارتباط با تیم ایران که از اوایل تابستان سال جاری توسط مارک ویلموتس بلژیکی هدایت می‌شود و بعد از 4 بازی در گروه C، پس از عراق 11 امتیازی، بحرین 9 امتیازی، تیم ملی با 6 امتیاز و یک بازی کمتر سوم است،  این رسانه عنوان کرد: دستاورد ایران تاکنون در مسابقات 2 برد و 2 باخت بوده که این تیم را هم اکنون در رده سوم گروه C قرارداده است.

در ادامه این گزارش سایت مذکور در مورد مزیت‌‌های احتمالی که تیم ملی کشورمان از آن می‌تواند در ادامه راه مسابقات برخوردار شود، عنوان کرد: امتیاز زیادی برای ایران موجود نخواهد بود. تیم شماره یک رنکنیگ فیفا از آسیا، در حالی صاحب نتایج فوق شده که در چند سال گذشته و بعد از پشت سرگذاشتن 23 بازی مقدماتی دوره قبل، تنها 2 باخت در کارنامه داشت.البته کسب تساوی بدون گل عراق و بحرین برای ایران این معنی را خواهد داشت که هنوز امکان دسترسی به صدر گروه وجوددارد.زیرا اگر ایران بتواند همه مسابقاتش را ببرد، حضور در رده نخست گروه برایش قطعی خواهد بود.

سایت The world game در ادامه عنوان کرد: البته این «اگر» برای تیم ایران، شرطی بزرگ در مقطع کنونی است. زیرا تحت هدایت مارک ویلموتس،‌ همه چیز سرجای خودش نیست. در تیم ایران از یک طرف بحث پرداخت نشدن حقوق مربی مطرح است و از سویی دیگر موضوع عدم انجام وظایف محول‌شده به چشم می‌آید. بازیکنانی که لژیونر هستند و در تیم‌های اروپایی به نظر عملکرد خوبی دارند، در آسیا مجبورند بجنگند و تیم «ایران نوین» متفاوت‌ با تیمی سراسر انگیزه،‌منظم و سازمان‌یافته دوران 8 ساله کارلوس کی‌روش به نظر می‌آید.

در بخش پایانی این مقاله، گزارشگر سایت مذکور عنوان کرده تیم ملی ایران باید به شرایط بهتری برسد تا به هدف خود برای راهیابی به جام جهانی قطر نزدیک شود.

این سایت  نوشت: ایران باید بهتر کارکند.اگر ایران می‌خواهد رویای حضور در یک جام جهانی دیگر را تحقق ببخشد،‌باید خیلی بهتر از این کارکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها