مورینیو امروز سرمربی تاتنهام

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد گزینه اصلی جانشینی مائوریسیو پوچتینو است و امروز به عنوان سرمربی جدید تاتنهام معرفی می‌شود.

مورینیو امروز سرمربی تاتنهام

باشگاه تاتنهام شب گذشته (سه‌شنبه) در پی تداوم نتایج ضعیف به همکاری خود با مائوریسیو پوچتینو پایان داد و این سرمربی آرژانتینی را از سمت سرمربیگری اسپرز اخراج کرد. این اتفاق درست 6 ماه پس از اینکه پوچتینو موفق شد این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه افتاد.

اکنون خبر می‌رسد که ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و رئال مادرید که از زمان اخراج شدنش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018، دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته، اصلی‌ترین گزینه جانشینی پوچتینو است. سایت «گل» به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد؛ ژوزه مورینیو در حال مذاکره با مدیران باشگاه تاتنهام است.

طبق این گزارش مذاکرات تاتنهام و آقای خاص در جریان است، اما دو طرف هنوز به توافق نهایی برای عقد قرارداد با یکدیگر نرسیده‌اند، هرچند مذکرات در مسیر مثبتی برای رسیدن به توافق در جریان است. مذاکرات اگر خوب پیش رفته باشد، انتظار می‌رود مورینیو امروز (چهارشنبه) به عنوان سرمربی اسپرز معرفی شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها