ملی پوش بوکس زیر تیغ جراحی می‌رود

بازیکن تیم ملی بوکس وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان پس از مصدومیت از ناحیه دست راست، زیر تیغ جراحی می‌رود.

ملی پوش بوکس زیر تیغ جراحی می‌رود

سجاد محمدپور ملی پوش بوکس وزن ۷۵ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی کشور در مرحله یک چهارم نهایی از ناحیه دست راست مصدوم شد. او فردا برای پیگیری درمان مصدومیتش به زیر تیغ جراحی می‌رود.

رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور به میزبان ارومیه از تاریخ ۲۶ آبان ماه آغاز شد. امروز فینال رقابت‌های قهرمانی کشور ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

سجاد محمد پور ملی پوش بوکس وزن ۷۵ کیلوگرم در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در رقابت‌های قهرمانی کشور در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفم در راند دوم دست راستم شکست. در راند سوم به علت اینکه در مبارزه از رقیبم جلو بودم بازی را با یک دست دنبال کردم. پس از این بازی به تهران برگشتم و به دستور پزشک معالجم فردا زیر تیغ جراحی قرار می‌گیرم.

او در ادامه گفت: پس از جراحی حدود یک ماه نمی‌توانم از دست راستم استفاده کنم، اما باید دید روند درمان به چه شکلی پیش می‌رود. اعزام تیم ملی به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در بهمن ماه است و امیدوارم تا آن زمان دستم به طور کامل خوب شود.

محمدپور درباره نحوه میزبانی ارومیه در رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان کرد: کیفیت میزبانی در بخش غذا و حمل و نقل نسبت به دوره‌های قبل ضعیف بود. در بخش داوری هم کیفیت داوری نسبت به سال گذشته بهتر بود و شاهد حق خوری نبودیم. رقابت‌های قهرمانی کشور به خاطر اینکه انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد از سطح بالایی برخوردار بود.

او گفت: مدال برنزم را در رقابت‌های قهرمانی کشور قطعی کردم. من می‌توانستم به راحتی مدال طلا را کسب کنم چرا که بازیکنانی که فینال رسیده بودند را تاکنون ۲ بار برده ام. حضور بوکسور‌ها در تیم ملی برای شرکت در اردو‌های کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بستگی به نظر سرمربی و کادرفنی تیم ملی بوکس دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها