بهترین گلزنان لیگ برتر بدون پنالتی

شهریار مقانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان با ۶ گل بهترین گلزن لیگ برتر است و این در حالی است که وی ۳ گل از ۶ گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

بهترین گلزنان لیگ برتر بدون پنالتی

در حالی که ۱۰ هفته از رقابتهای لیگ برتر سپری شده، شهریار مقانلو مهاجم تیم پیکان با ۶ گل زده بهترین گلزن فصل است و ۷ بازیکن ۴ گله در تعقیب او می‌باشند.

مقانلو در حالی بهترین گلزن فعلی لیگ برتر است که نیمی از گلهای خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است و بدون پنالتی ۳ بار موفق به گلزنی شده است.

فراز امامعلی دیگر مهاجم پیکان که با ۴ گل در تعقیب بهترین گلزن فعلی لیگ است، بدون پنالتی این تعداد گل را به ثمر رسانده است. همچنین ارسلان مطهری از ذوب آهن، مهدی قائدی و شیخ دیاباته از استقلال نیز در حالی ۴ گله هستند که هیچ یک از گلهای این بازیکنان از روی نقطه پنالتی به دست نیامده است.

محمد نوری و احمدرضا زنده روح از پارس جنوبی و ماشین سازی که دیگر بازیکنان ۴ گله هستند، هر کدام ۳ گل از ۴ گل شان را از روی نقطه پنالتی زده اند و در جریان بازی بیشتر از یکبار گلزنی نکرده اند.

در جدول بهترین گلزنان لیگ بدون احتساب ضربات پنالتی، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، فراز امامعلی و ارسلان مطهری با ۴ گل در صدر قرار می گیرند.

همچنین در جدول گلزنان از روی نقطه پنالتی، شهریار مقانلو، محمد نوری و احمدرضا زنده روح با ۳ پنالتی گل کرده جلوتر از دیگر بازیکنان قرار دارند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها