ویلموتس باید چند ملی‌پوش را اخراج کند

کارشناس فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی مقابل بحرین و عراق سنگ تمام نگذاشتند و ویلموتس قبل از آن که خودش اخراج شود باید چند ملی پوش را اخراج کند.

ویلموتس باید چند ملی‌پوش را اخراج کند

بهمن فروتن  با اشاره به شکست تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: بازی ایران مقابل عراق، بدتر از بازی مقابل بحرین بود. بازیکنان ما مقابل عراق طوری در زمین راه می‌رفتند که انگار ترمز دستی آنها را کشیده بودند یا وزنه به پای آنها بسته بودند.

مربی پیشین فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من که از تلویزیون این بازی را نگاه کردم به نظرم رسید فعل خواستن برای بردن در این بازی صرف نشده است. اگر نگویم بازیکنان کم فروشی کردند، لااقل باید بگویم که آنها همه توانشان را در زمین خرج نکردند و به قول فوتبالی‌ها تقلب کردند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: برای یک مربی چند هفته کافی است تا امضایش پای بازی تیمش دیده شود. همانطور که الان امضای استراماچونی را پای بازی استقلال و امضای کالدرون را پای بازی پرسپولیس می بینیم. در بین مربیان ایرانی هم هستند مربیان صاحب امضا که سرآمد آنها امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی هستند. اما امضای ویلموتس هنوز پای بازیهای تیم ملی دیده نمی‌شود، که اگر بشود و این بازیها ثمره تفکرات ویلموتس باشد، باید همین الان او را اخراج کرد.

فروتن تصریح کرد: به شخصه طرفدار ویلموتس هستم و فکر می‌کنم بتواند به فوتبال ایران کمک کند، اما اگر فردی مثل من که هوادار او هستم اختیار دار فوتبال ایران بودم، همانجا در اردن بعد از شکست مقابل عراق او را اخراج می کردم.

مربی باتجربه فوتبال ایران گفت: اما حالا که قرار است ویلموتس بماند و کارش را دنبال کند، او باید حداقل هفت - هشت بازیکن را از تیم ملی کنار بگذارد تا برای بازیهای آینده دچار مشکل نشود.  ویلموتس باید این را بداند که ماه عسلش تمام شده و اگر می‌خواهد با تیم ملی ایران ادامه دهد محکوم به پیروی در هر چهار بازی باقی مانده اش است.

وی تاکید کرد: اگر کی‌روش تنها یک آورده برای فوتبال ایران داشت، قاطعیت در برخوردش با بازیکنان بود و ویلموتس باید همین شیوه را در پیش بگیرد. او باید با قاطعیت با بازیکنان برخورد کرده و هر بازیکنی که نمی‌تواند در تیم ملی به او کمک کند را بدون نگاه کردن به اسم و رسم و آوازه‌اش، کنار بگذارد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها