کمیل قاسمی: فدراسیون کشتی مکاتبه‌ای برای مدال المپیک من انجام نداده بود

قهرمان المپیک لندن گفت: هیچ مکاتبه‌ی از طرف فدراسیون با اتحادیه جهانی برای پس گرفتن مدال طلای المپیک لندن من صورت نگرفته بود.

کمیل قاسمی: فدراسیون کشتی مکاتبه‌ای برای مدال المپیک من انجام نداده بود

کمیل قاسمی با بیان این مطلب اظهار داشت: موضوع مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن مربوط به اوایل مرداد ماه است که وقتی دیدم پس از گذشت حدود ۲ ماه اتفاق خاصی رخ نداده موضوع را از طریق هیأت کشتی استان مازندران پیگیری کردم که رئیس هیأت نیز در تاریخ ۲۹ مهرماه با فدراسیون کشتی مکاتبه کرد، و در پاسخ ایشان هم مکاتبه‌ی با اتحادیه جهانی صورت نگرفت.

نایب قهرمان سنگین وزن المپیک ریو خاطرنشان کرد: بحث مدال طلای من موضوع ملی است که این مدال متعلق به مردم است که خوشبختانه رئیس اتحادیه جهانی کشتی به فاصله یک روز پاسخ نامه من را داد و امیدوارم کمیته ملی المپیک هم این موضوع را پیگیری کند.

گفتنی است کمیل قاسمی چندی پیش عنوان کرد پس از اعلام خبر اعطای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن به من، خبری از مراجع بین المللی، در خصوص چگونگی پس گرفتن مدال برنز و اهدای مدال طلا نشد و متاسفانه پیگیری‌ها را هم که در داخل کشور انجام دادم بی جواب ماند. به همین دلیل مجبور شدم خودم بطور مستقیم با اتحادیه جهانی کشتی مکاتبه کنم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها