شأن و شانس فوتبال ایران پایین آمد

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: کافی بود قدری تمرکز بیشتری داشتیم تا این طور ناباورانه و در لحظات آخر تسلیم عراق نمی شدیم.

شأن و شانس فوتبال ایران پایین آمد

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با گل لحظات پایانی بازیکنان عراقی بازی را به این تیم واگذار کرد و پذیرای دومین شکست پی در پی در این مسابقات باشد. شانسش برای صعود از مرحله گروهی کاهش یابد.

رضا رحبی  در خصوص این بازی اظهار داشت: از ابتدای بازی مشخص بود تمرکز ملی پوشان ما کم است. عراقی ها در لحظاتی بازی را به خشونت کشیدند و بازیکنان  ما به جای اداره بازی و استفاده از حس پرخاشگری تیم مقابل وارد حاشیه هایی شد که آنها خواسته بودند و همین موضوع تمرکز ما را به هم زد تا ناباورانه این بازی را از دست بدهیم.

وی افزود: تعارف نداریم و باید بگویم این شکست هم شأن فوتبال ایران را پایین آورد و هم شانس مان را برای صعود از مرحله گروهی به شدت کاهش داد.

رجبی تصریح کرد: یادم نمی آید آخرین باری که دو بازی پی در پی را در آسیا باخته بودیم چه زمانی بود اما حتما مدت زیادی از آن گذشته است. متاسفانه سیاست های جاری در فوتبال ما کارمان را به جایی رساند که حالا به راحتی به بحرین و عراق هم ببازیم و برای بالا آمدن از گروه مقدماتی کارمان گره بخورد.

ملی پوشان سابق فوتبالمان خاطرنشان کرد: از اینجا به بعد ابتکار عمل دست ما نیست و باید در کنار نتایج خودمان چششمان به ساق دیگران باشد و نتایج دیگر بازیها را تعقیب کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی ایران اضافه کرد: فقط به عنوان یک ایرانی می توانم دعا کنم و امیدوار باشم که در آینده اتفاقاتی رقم بخورد که ما را به جام جهانی قطر برساند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها